Sprzedaż bezpośrednia w dobie nowej gospodarki

17 października 2016 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie, odbędzie się V Polski Dzień Sprzedaży Bezpośredniej, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej pod hasłem: Sprzedaż bezpośrednia 2.0. Głównym mówcą dnia będzie prof. Piotr Płoszajski kierownik Katedry Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

17 października 2016 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie, odbędzie  się V Polski Dzień Sprzedaży Bezpośredniej, organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej pod hasłem: Sprzedaż bezpośrednia 2.0. Głównym mówcą dnia będzie prof. Piotr Płoszajski kierownik Katedry Teorii Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Z rozwojem nowych technologii, zmienia się także branża sprzedaży bezpośredniej. Niemalże trzy czwarte wszystkich transakcji w tym sektorze dokonywanych jest za pośrednictwem Internetu, a co dziesiąte zamówienie składane jest przez urządzenie mobilne. Nowoczesne kanały sprzedaży i komunikacji są coraz lepiej wykorzystywane i są traktowane jako instrument wspierający bezpośrednie relacje z klientem oraz partnerami biznesowymi.

Celem V PDSB jest budowanie wizerunku sektora sprzedaży bezpośredniej jako branży tradycyjnej, ale z nowoczesnym modelem biznesowym w pozyskiwaniu i obsłudze klientów. Przedsiębiorcy z branży nie zapominają także o wyjątkowej roli mediów społecznościowych, które stają się coraz ważniejszym kanałem komunikacji, obsługi posprzedażowej klientów, platformą szkoleń, przestrzenią wymiany wszelkich informacji biznesowych, programów wsparcia sprzedaży oraz komentarzy.

Reklama

W konferencji będą uczestniczyć przedstawiciele różnych środowisk zainteresowanych zarówno rozwojem rynku sprzedaży bezpośredniej, jak i całej polskiej gospodarki. Istotną rolę w realizacji tego zadania mają nie tylko organizacje i instytucje bezpośrednio zaangażowane w edukację i rozwój technologii, ale także instytucje nadzorujące rynek, przedsiębiorcy oraz organizacje handlowe i biznesowe. Partnerem merytorycznym wydarzenia jest Google for Work oraz Szkoła Główna Handlowa. Tegoroczną edycję V Polskiego Dnia Sprzedaży Bezpośredniej wspiera aplikacja Eventory.

W trakcie konferencji odbędzie się panel dyskusyjny "Nowe technologie szansą czy zagrożeniem dla branży sprzedaży bezpośredniej", podczas którego zostaną poruszone kwestie związane z kierunkiem rozwoju sektora i wyzwaniami, przed jakimi stają obecnie firmy. Udział w panelu wezmą: prof. Piotr Płoszajski, kierownik Katedry Teorii Zarządzania SGH, Magdalena Dziewguć Head Google for Work, Marek Sodolski, wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu z firmy e-point, Andrzej Iwan, digital mananger z Avon Cosmetics Polska, Anna Leszczyńskiej, prezes Moore & Better oraz Natalia Hatalska, analityk trendów.

- - - - -

PSSB - Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej działa od 1994 roku i grupuje kilkadziesiąt przedsiębiorstw prowadzących sprzedaż bezpośrednią na terenie Polski oraz firmy spoza branży. Ich łączny udział w rynku przekracza 65%. Główne cele Stowarzyszenia to m. in.: stanowienie etycznych standardów sprzedaży i monitorowanie ich przestrzegania przez firmy członkowskie, dotyczy to także zasad "Kodeksu Sprzedaży Bezpośredniej PSSB", promocja i stały rozwój tego kanału dystrybucji, podnoszenie poziomu wiedzy społeczeństwa na temat sprzedaży bezpośredniej, wyjaśnianie jej ekonomicznego znaczenia i zalet dla klientów, oraz prezentowanie w kontaktach zewnętrznych stanowiska członków Stowarzyszenia w sprawach istotnych dla sektora sprzedaży bezpośredniej. Stowarzyszenie aktywnie działa także w obszarze edukacji i wspierania idei przedsiębiorczości wśród młodzieży i studentów, współpracując z kilkoma wyższymi uczelniami ekonomicznymi w kraju.

Lista firm zrzeszonych w PSSB:

Członkowie wspierający: ACN Communications Polska Sp. z o.o., Amway Polska Sp. z o.o., Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o., Betterware Poland Limited Sp. z o.o., DLF Sp. z o.o., Energetyczne Centrum S.A., Flavon Group Polska Sp. z o.o., Forever Living Products Poland Sp. z o.o., Herbalife Polska Sp. z o.o., LR Health and Beauty Sp. z o.o., Mary Kay Cosmetics Poland Sp. z o.o., NSA GmbH, Oriflame Poland Sp. z o.o., Partylite Sp. z o.o., Vorwerk Polska Sp. z o.o., Zepter International Poland Sp. z o.o., Arbonne Europe S?rl, JUST Polska Sp. z o.o., Nu Skin Enterprises Poland Sp. z o.o

Członkowie pozabranżowi: Brian Tracy International, FranklinCovey Sp. z o.o., General Avdisors, InSee Sp. z o.o., e-point SA, PostNord Fulfilment Sp. z o.o.

Członkowie oczekujący: TIENS Sp. z o.o., Zinzino Sp. z o.o., Nature's Sunshine Products Poland Sp. z o.o..

PSSB jest członkiem Europejskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej SELDIA, Światowej Federacji Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej (WFDSA), Konfederacji Lewiatan i Federacji Konsumentów.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »