Sprzedaż w sklepach Biedronki wzrosła o 10,4 proc.

Jak poinformował koncern Jeronimo Martins, sprzedaż w sklepach Biedronki wzrosła w pierwszych dziewięciu miesiącach tego roku o 10,4 procent.

Sprzedaż porównywalna LFL (Like for like - bez uwzględnienia nowych sklepów) zwiększyła się o 2,9 proc.

Zysk netto Jeronimo Martins po trzech kwartałach wzrósł o 6,4 proc., do 252,2 mln euro. Wynik EBITDA po dziewięciu miesiącach 2015 roku był wyższy rok do roku o 7,3 proc. i wyniósł 587,5 mln euro. Sprzedaż portugalskiej grupy wzrosła o 9 proc., do 10,17 mld euro.

W przypadku samej Biedronki po trzech kwartałach EBITDA wyniosła 474 mln euro, co oznacza wzrost rok do roku o 9,4 proc. Marża EBITDA obniżyła się o 10 punktów bazowych, do 6,9 proc. Sprzedaż wyniosła 6,84 mld euro i była o 10,4 proc. wyższa rok do roku.

Reklama

Na koniec września sieć Biedronka liczyła 2659 sklepów. Od początku roku otwarto 92 nowe sklepy.

CAPEX w Biedronce wyniósł po dziewięciu miesiącach 145 mln euro.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Jeronimo Martins | Biedronka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »