Tylko dla ludzi o mocnych nerwach, pasji i chęci pracy!

Praktyczna wiedza z zakresu marketingu i sprzedaży oraz niezapomniane wrażenia i mnóstwo nowych kontaktów - takie rzeczy tylko podczas MEGA Rzeszów Conference 2014. Już 23 i 24 października w hotelu Hillton Garden Inn w Rzeszowie właściciele firm, prezesi, kadra zarządzająca oraz pracownicy działów marketingu i sprzedaży będą uczestniczyć w jedynej konferencji integrującej branże marketingu i sprzedaży.

Praktyczna wiedza z zakresu marketingu i sprzedaży oraz niezapomniane wrażenia i mnóstwo nowych kontaktów - takie rzeczy tylko podczas MEGA Rzeszów Conference 2014. Już 23 i 24 października w hotelu Hillton Garden Inn w Rzeszowie właściciele firm, prezesi, kadra zarządzająca oraz pracownicy działów marketingu i sprzedaży będą uczestniczyć w jedynej konferencji integrującej branże marketingu i sprzedaży.

Wiedza opowiedziana z doświadczenia, narzędzia wykorzystywane w praktyce czy kontakty poznane podczas konferencji to wartość, której nie da się mierzyć w złotówkach. Celem MEGA Rzeszów Conference jest właśnie dostarczenie tych wartości uczestnikom podczas dwudniowego wydarzenia, które będzie miało miejsce w stolicy Podkarpacia końcem października. W czwartek i w piątek konferencja rozpocznie się od warsztatów praktycznych, prowadzonych przez znanych i cenionych trenerów: Wojtka Murzyna i Wojtka Zatorskiego.

W dniu marketingu (czwartek) podczas warsztatu Wojtek Murzyn (prezentacje.edu.pl) będzie prezentował praktyczne techniki prezentacji projektów i pomysłów biznesowych przed klientem czy zarządem. W czasie warsztatu zajmiemy się metodami prezentowania projektów ta aby uzyskiwać dla nich zrozumienie, poparcie i akceptację - bo są to niezbędne etapy na drodze od pomysłu do jego realizacji. "Często jest tak, że dobre pomysły umierają przedwcześnie bo nie zostały właściwie opisane, opowiedziane i sprzedane decydentom. Będziemy więc zastanawiać się dlaczego tak jest i jak przejść przez taki proces z sukcesem" - informuje Wojtek Murzyn. Podczas warsztatu odpowiemy na pytania: co decyduje o tym, że niektóre projekty są przyjmowane entuzjastycznie i realizowane mimo wysokich budżetów a z innymi trudno się przebić, jak przekonywać szefów, zarządy, inwestorów do swojego pomysłu, jak opisać skomplikowany projekt w prosty sposób i czy na pewno trzeba to robić, czy trzeba mieć "elevator pitch" czy w końcu kiedy powinniśmy zacząć mówić o swoim projekcie? "Będziemy zastanawiać się jakie są skuteczne sposoby docierania do ważnych ale zajętych ludzi, jak zwracać ich uwagę, jak być konsekwentnym i wytrwałym zachowując profesjonalizm? Czy każdy odrzucony projekt to porażka, a z drugiej strony - jak nie zamienić w klapę projektu przyjętego ale napotykającego kłopoty w czasie realizacji? Jakich pułapek komunikacyjnych unikać? Jak pracować nad pomysłami aby przeradzały się w ciekawe projekty i spektakularne sukcesy?" - dodaje Alicja Leś, organizatorka konferencji.

Reklama

Warsztat w dniu sprzedaży (drugi dzień konferencji) poprowadzi Wojtek Zatorski z firmy Zatorski Consulting. Podczas tego szkolenia dowiemy się o sposobach negocjacji z rozproszoną strukturą decyzyjną czyli o sprzedaż do organizacji. Sprzedaż do rozproszonych struktur decyzyjnych to przede wszystkim rozpoznawanie i poruszanie się w strukturach decyzyjnych organizacji klienta. To umiejętności docierania do odpowiednich osób w odpowiednim czasie z informacją w odpowiedniej formie. W złożonych organizacjach rzadko decyzje podejmowane są indywidualnie, przez pojedyncze osoby. Należy zatem dowiedzieć się, kto i w jakiej sprawie decyduje, jakie ma kryteria i motywy oraz jaki ma wpływ na innych, biorących udział w podejmowanej decyzji. "Pokażę strategiczną sprzedaż do rozproszonych struktur decyzyjnych, czyli taki sposób zbierania i reprezentowania informacji, aby można było odpowiednio rozgrywać nawet najtrudniejsze układy wpływu w organizacji klienta"- zachęca Wojtek Zatorski. Podczas tego szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jakie są oznaki władzy w rozproszonych strukturach decyzyjnych, jak zadawać pytania i oceniać wartość uzyskanych informacji, jak analizować te dane i jakie decyzje podejmować. Jednym słowem, nauczą się w praktyce tworzyć strategiczną mapę władzy w rozproszonych strukturach decyzyjnych klienta. Następnie wypróbują skuteczność decyzji podejmowanych w oparciu o znajomość ścieżek decyzyjnych i relacji miedzy kluczowymi graczami zaangażowanymi w dany projekt. Wreszcie, zastosują własną strategię zdobycia klienta organizacyjnego i obejrzą efekty swoich działań w formie zbliżonej do rzeczywistości, gdyż szkolenie odbywa się w formie gier symulacyjnych, w których dwa zespoły sprzedażne, każdy pod opieką swojego coacha, sprzedają do organizacji klienta reprezentowanej przez pięciu graczy, z których każdy gra inną rolę.

Uczestnicy zarówno pierwszego jak i drugiego warsztatu poza materiałami szkoleniowymi otrzymają również certyfikat udziału w szkoleniu. Więcej na temat trenerów, prelegentów, programu konferencji czy możliwości rejestracji można znaleźć na stronie www.mega.rzeszow.pl. Organizatorzy, firma BC Group oraz Concrea, serdecznie zapraszają do udziału właścicieli firm, prezesów, kadrę zarządzającą ale też pracowników działów marketingu i sprzedaży do udziału w MEGA Rzeszów Conference. Partnerem strategicznym została firma Kredyt.pl.

Konferencja jest szeroko wspierana przez media (interaktywnie.com, Marketer+, Interia, Grupa RMF, VIP Biznes i Styl, Day&Night, Nowiny, Strefa Biznesu czy Radio Rzeszów) oraz firmy (m.in. EkoBilet, WilMar, Mia Art studio fotograficzne, Zatorski Consulting, Grupa Dutkon, Witchcraft Studios czy Noeza firma szkoleniowa). Patronat honorowy objął Prezydent Miasta Rzeszowa - Tadeusz Ferenc oraz Uniwersytet Rzeszowski.

Biznes INTERIA.PL na Twitterze. Dołącz do nas i czytaj informacje gospodarcze

Dowiedz się więcej na temat: ludzi
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »