Klienci Santandera powinni w weekend uważać

Klienci Santander Bank Polska nie powinni odkładać zlecenia ważnych przelewów na weekend i na wszelki wypadek zaopatrzyć się w gotówkę. Od piątku w nocy czeka ich przerwa w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej.

W najbliższy weekend, od piątkowego wieczoru do sobotniego poranka nie będzie dostępna bankowość internetowa i mobilna - poinformował Santander Bank Polska na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.

W piątek od godz. 22.30 nie klienci tego banku nie będą mogli: korzystać z przelewów natychmiastowych, płacić za zakupy w sklepach internetowych szybkim przelewem z konta (Przelew24) i korzystać z BLIKA.

Natomiast w sobotę 13 kwietnia od północy, dodatkowo nie będzie można korzystać z bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Przerwa w dostępie do serwisów zakończy się w sobotę 13 kwietnia o godzinie 10.00.

Reklama

Podczas przerwy będzie można płacić kartami, ale salda nie będą aktualizowane - co może uniemożliwić płatność, jeśli saldo na karcie okaże się mniejsze niż kwota transakcji. Należy wziąć to pod uwagę, planując zakupy i na wszelki wypadek zaopatrzyć się w dodatkową gotówkę - radzi bank.

Natomiast klientom, którzy mają do wysłania jakiś pilny przelew lub jakąkolwiek inną czynność w bankowości internetowej lub mobilnej, rekomenduje wykonanie ich przed zaplanowaną weekendową przerwą techniczną.

Jak uzasadniono czasowa niedostępność jest to związana z pracami nad serwisem bankowości internetowej i kolejnymi usprawnieniami dla klientów.

Przy okazji bank przypomina, że jeśli ktoś chce otrzymywać bezpłatne powiadomienia o planowanych przerwach w działaniu usług, może włączyć je w aplikacji mobilnej.

krześ

Pobierz darmowy program do rozliczeń PIT 2018

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »