REDAN (RDN): Wstępna informacja o sprzedaży Grupy Redan w grudniu 2018 r. - raport 1

Raport bieżący nr 1/2019

Podstawa Prawna:
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.

Zarząd Redan S.A. informuje, iż:

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w grudniu 2018 r. wyniosła ok. 70 mln i była 4% niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 595 mln zł i była niższa o ok. 3% w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Reklama

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec grudnia 2018 wyniosła 141,3 tys. m2, co oznacza spadek o ok. 2% w odniesieniu do grudnia 2017.

Segment modowy

Na rynku modowym sprzedaż towarów w grudniu 2018 r. wyniosła ok. 27 mln zł i była wyższa o ok. 5% porównując do grudnia poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 242 mln zł i była ok. 4% wyższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w grudniu 2018 wyniosły 3,6 mln zł co oznacza wzrost o 25% w stosunku do grudnia 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 35,5 mln zł i była 13% wyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec grudnia 2018 wyniosła 37,6 tys. m2, tj. była na poziomie o 1% wyższym niż w tym samym momencie 2017 r.

Segment dyskontowy

W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w grudniu 2018 r. wyniósł ok. 42 mln zł, co oznacza spadek o 9% w porównaniu do grudnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 353 mln zł i była niższa o ok. 8% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w listopadzie 2018 wyniosły ok. 0,7 mln zł co oznacza spadek o 25% w stosunku do grudnia 2017 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 7 mln zł i była niższa o ok. 27% w porównaniu do sprzedaży w tożsamym okresie roku poprzedniego.

Sieć TXM na koniec grudnia składała się z 388 sklepów własnych o łącznej powierzchni 103,7 tys. m2, która była o ok. 2,5% niższa niż na koniec grudnia 2017.


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
DataImię i NazwiskoStanowisko/FunkcjaPodpis
2019-01-07Bogusz KruszyńskiPrezes ZarząduBogusz Kruszyński

Emitent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »