Eksperci IAB Polska praktycznie o e-commerce

Wszystkie najważniejsze kwestie warunkujące istnienie i rozwój sklepu internetowego pod lupą ekspertów Grupy Roboczej E-commerce IAB Polska. Nie bójmy się konsultacji z ekspertami. 'IAB Akademia eCommerce' to konferencja na której eksperci doradzą w niemal w każdej dziedzinie sprzedaży w internecie. Już 7-8 listopada w Warszawie.

E-Commerce dziś to biznes, który wymaga konkretów: starannego i przemyślanego biznes planu, zdefiniowania strategii rozwoju biznesu, planu przychodów w perspektywie 2-3-5 lat,

określenia wielkości asortymentu, oszacowania liczby transakcji, realnych kalkulacji kosztów i inwestycji związanych z technologią, rozwojem, e-marketingiem a także obsługą klienta - czytamy w 'Poradniku e-commerce' opracowanym przez ekspertów Grupy Roboczej E-commerce IAB Polska. Poradnik jest dostępny do pobrania na stronie konferencji 'IAB Akademia eCommerce' - www.akademiaecommerce.pl/poradnik/. Stanowi on wstęp do wiedzy, którą dostarczą mówcy (jednocześnie twórcy 'Poradnika e-commerce') 'IAB Akademii eCommerce'.

Reklama

- Akademia eCommerce to ciekawa inicjatywa IAB, która ma na celu pokazanie praktycznych aspektów wykorzystania wszelkich technik sprzedaży online w branży. Wydarzenie cieszy mnie przede wszystkim dlatego, że będzie znakomitą okazją do wymiany doświadczeń i opinii pomiędzy ekspertami z zajmującymi się - bądź co bądź - niełatwym ze sprzedażowego punktu widzenia segmentem rynku - powiedział Jarosław Sokołowski, NetSolutions.

Konferencja odbywać się będzie w dniach 7-8 listopada w Soho Factory w Warszawie. Zarejestruj się już dziś: www.akademiaecommerce.pl/rejestracja/

Dowiedz się więcej na temat: Polskie | e-commerce | ekspert | IAB | ecommerce | Polska
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »