Lidl: Koniec sprzedaży plastikowych słomek, sztućców i kubeczków

Lidl zapowiada koniec sprzedaży plastikowych słomek, sztućców i kubeczków, które do tej pory towarzyszyły nam każdego roku w trakcie sezonu. Sieć zrezygnowała z tych produktów i w zamian na nadchodzący sezon grillowy proponuje np. sztućce biodegradowalne z dodatkiem otrębów lub talerze papierowe biodegradowalne. Od maja produkty pojawią się we wszystkich sklepach Lidl Polska.

Dzięki temu już w bieżącym sezonie Lidl wyeliminuje ok. 140 ton plastiku. W ubiegłym roku firma przyjęła zobowiązanie dotyczące redukcji plastiku. Do 2025 r. Lidl Polska ograniczy zużycie plastiku o 20 proc. Zobowiązanie to dotyczy opakowań jednostkowych oraz zbiorczych produktów marek Lidla, które stanowią znaczą część asortymentu Lidla oraz do tego czasu wszystkie plastikowe opakowania marek Lidla będą możliwe do recyklingu.

Teraz sieć konsekwentnie udowadnia zmiany w tym zakresie. Niedawno w ofercie sieci pojawiły się warzywa i owoce w opakowaniach biodegradowalnych oraz kompostowalnych przemysłowo. (...)

Reklama

Kolejna rewolucja w opakowaniach

W sezonie grillowym 2019 nie znajdziemy już plastikowych naczyń jednorazowych, które rozkładają się nawet do tysiąca lat, jak np. talerzyk plastikowy, natomiast pod marką Grill&Fun możemy kupić w sklepach sieci Lidl tylko naczynia i sztućce, które są w pełni biodergadowalne (opakowania produktów, z wyjątkiem opakowania od drewnianych sztućców, nie ulegają biodegradacji - powinny zostać wyrzucone do odpowiedniego kontenera na surowce wtórne). (...)

Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl

Pobierz darmowy program do rozliczeń PIT 2018

Dowiedz się więcej na temat: Lidl | jednorazówka | ekologia | słomki do picia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »