Pięć sklepów Piotra i Pawła zmieni szyld na Biedronkę
Zakończył się pierwszy etap negocjacji pomiędzy firmą Jeronimo Martins, a grupą Piotr i Paweł. Łącznie pięć sklepów własnych poznańskiej firmy wkrótce stanie się częścią sieci Biedronka - poinformowało biuro prasowe spółki Piotr i Paweł.
Informacje tę jako pierwszy podał serwis wiadomoscihandlowe.pl.
Jak informuje spółka Piotr i Paweł, przejęcie części sklepów przez branżowego inwestora, to element planu restrukturyzacji sieci Piotr i Paweł, który konsekwentnie wdrażany jest przez zarząd spółki. Celem spółki jest prowadzenie sieci sklepów w segmencie dla bardziej wymagających klientów. Jednym z elementów tego planu jest sprzedaż tych lokalizacji, które nie były optymalnie dobrane do tradycyjnego modelu Piotra i Pawła, a będą doskonale funkcjonować w zmodyfikowanym formacie.
W ciągu najbliższych dni do sieci Biedronka dołączą sklepy w Kaliszu (ul. Młynarska), Wrocławiu (ul. Grabiszyńska i ul. Dokerska), Tychach (ul. Towarowa) oraz Poznaniu (ul. Szwedzka).
- Przeprowadzona transakcja jest dobrym przykładem sytuacji, w której przyjęty model biznesowy determinuje atrakcyjność danej lokalizacji. Sprzedane sklepy będą prawdopodobnie doskonale radzić sobie w sieci Biedronka, a my będziemy mogli skupić się na powrocie do tradycyjnego modelu jaki znają i cenią Klienci sieci Piotr i Paweł. To klasyczny przykład operacji win-win. - podkreśla Marek Miętka, prezes Sieci Piotr i Paweł. - Dla nas jest to ważny element realizowanego planu restrukturyzacji, który m.in. zakłada przejmowanie części sklepów przez inwestorów branżowych. Jednocześnie wprowadzamy nowy program lojalnościowy dla klientów, poszerzamy asortyment na półkach i już wkrótce startujemy z nową kampanią marketingową - dodaje. (...)
Więcej informacji w portalu dlahandlu.pl