Reklama

Złoty Laur "Super Biznesu" dla LINK4

Polski ubezpieczyciel LINK4 uznany za najbardziej innowacyjną spółkę. Właśnie otrzymał Złoty Laur "Super Biznesu" za rozwiązanie telematyczne w ubezpieczeniach komunikacyjnych - "Bezpieczna jazda z LINK4" oraz "Kasa wraca".

To specjalna oferta dla klientów, dostępna zarówno przy sprzedaży przez telefon czy internet, jak i u agentów. Działa według prostej zasady - im bezpieczniej kierowca jeździ, tym więcej zaoszczędzi na koszcie ubezpieczenia auta. Dlatego LINK4 oferuje klientom darmowy program nawigacyjny, który nie tylko podpowiada drogę, ale rejestruje też styl jazdy. Bezpiecznie przejechane kilometry zamieniane są na zniżki w polisie - nawet do 30 procent.

Reklama

Właśnie to nowatorskie podejście znalazło uznanie kapituły konkursu "Super Biznesu". Przełomem w branży ubezpieczeniowej był również pierwszy w Polsce polisomat, czyli maszyna, która pozwala szybko i sprawnie wykupić ubezpieczenie na podróż. LINK4 postawił ją na międzynarodowym lotnisku pod Warszawą. Już wiadomo, że spółka rozważa kolejne lokalizacje.

Nagrodę "Super Biznesu" z rąk prezydenta Pracodawców RP Andrzeja Malinowskiego odebrała Agnieszka Wrońska, prezes Link4.

- W Polsce co minutę i 18 sekund dochodzi do stłuczki. Co kwadrans ma miejsce wypadek. Każdy jest czyimś dramatem. Jeśli dzięki naszej ofercie i promowaniu bezpiecznej jazdy choć trochę wpłyniemy na zmniejszenie liczny wypadków samochodowych, to będzie nasz sukces. Prewencja jest równie ważna, jak sprzedaż polis- mówi Agnieszka Wrońska.

W uroczystej gali rozdania nagród uczestniczyli m.in. wicepremier, minister rozwoju i finansów Mateusz Morawiecki, wicepremier, minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński, minister rodziny, pracy i polityki społecznej Elżbieta Rafalska oraz minister sportu i turystyki Witold Bańka.

Złote Laury "Super Biznesu" wręczane są od 2014 r. Laureatami mogą zostać instytucje, firmy i ludzie, których działalność przynosi szczególne korzyści polskiej gospodarce, a ich osiągnięcia sprzyjają rozwojowi rodzimej przedsiębiorczości. Organizatorem konkursu jest magazyn dla przedsiębiorców "Super Biznes", wydawany co wtorek przez "Super Express".

Innowacyjność LINK4 i kreatywność firmy docenili także pozostali eksperci z branży. Ubezpieczyciel ma już na swoim koncie dwie statuetki Effie Awards na najbardziej efektywne kampanie marketingowe. Bankowcy i pracownicy firm ubezpieczeniowych przyznali mu tytuł "Lamparta Biznesu" za najbardziej podziwianą kreację wizerunku marki. Redakcje Biznes Trendy w dzienniku "Rzeczpospolita" i Forum Biznesu w "Dzienniku Gazecie Prawnej" w styczniu 2016 roku wyróżniły LINK4 tytułem "Dobra Marka 2016 - Jakość, Zaufanie, Renoma" w kategorii ubezpieczenia komunikacyjne. Miesięcznik ekonomiczny "Home&Market" na liście najciekawszych innowacji 2016 roku też umieścił "Bezpieczną jazdę z LINK4".

Artykuł dostarczony przez LINK4.

Advertisement

Dowiedz się więcej na temat: Biznes | ubezpieczenia komunikacyjne | bezpieczna jazda | link4

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »