Generation Mobile 2015 już 19-20 maja w Warszawie

Już po raz IV zapraszamy na najważniejsze wydarzenie mobilne tego roku - konferencję Generation Mobile, organizowaną przez NoNoobs oraz Antyweb .

Konferencję otworzy wystąpienie przedstawiciela SW Research przedstawiające wyniki IV już fali badania Generation Mobile. W prezentowanych wynikach pojawią się już dane z 4 lat pokazujące istotne zmiany w preferencjach użytkowników smartfonów . Po raz pierwszy ankietowani odpowiedzą na pytania dotyczące inteligentnych urządzeń (ang. wereables devices) oraz przyszłości transakcji mobilnych. Na konferencji nie zabraknie gości zagranicznych. Markus Bokowsky z Laymann przedstawi szeroką panoramę trendów mobilnych, które w najbliższym czasie będą miały istotny wpływ na biznes i życie codzienne. Tim Messerschmidt z PayPal podzieli się swoją ekspercką wiedzą na temat mobilnych interfejsów i ich wpływu na generowane przychody.

Reklama

- Konferencja Generation Mobile, którą organizujemy już od 2012 roku, to nasz flagowy projekt odnoszący się do rynku mobilnego - mówi Dariusz Sokołowski NoNoobs - W tej edycji będziemy koncentrować się na transakcjach, rozrywce (szczególnie grach), mcommerce, reklamie oraz internecie rzeczy (ang. internet of things). Szybki postęp technologiczny wymaga ciągłego uzupełniania wiedzy o nowych trendach, narzędziach czy projektach. Ważnym elementem konferencji jest prezentacja wyników badania Generation Mobile - tym razem rozszerzonego o zagadnienia dotyczące internet of things - dodaje Dariusz Sokołowski.

- Co roku słyszymy, że mamy rok mobile więc chyba nie warto już tego powtarzać - mówi Grzegorz Marczak z Antyweb - Mobile jest tym, czym kiedyś był internet: obowiązkowym kanałem komunikacji i sprzedaży, który właśnie na naszych oczach się rozwija. Jest w związku z tym wiele zagadnień, które są warte pogłębionej dyskusji oraz omówienia w gronie doświadczonych specjalistów. Taką dyskusję staramy się zapewnić podczas konferencji Generation Mobile 2015. Chcemy dzielić się wiedzą naszych prelegentów na tematy, które mimo, iż są znane to wymagają ciągłej nauki, zdobywania i weryfikacji posiadanej już wiedzy. Osobiście wierzę w mobilną rewolucję, ale wierzę też, że trzeba być do niej dobrze przygotowanym, by nie kosztowała ona zbyt dużo. Dlatego właśnie warto wymieniać się wiedzą i doświadczeniami na tego typy wydarzeniach - dodaje Grzegorz Marczak.

Podczas konferencji doświadczeniami w dziedzinie mobile podzielą się m. in przedstawiciele firm rozwijających systemy płatności (Tim Messerschmidt z PayPal, Małgorzata Ciszecka oraz Maciej Maciejewski z Visa Europe, Martyna Szczepaniak PayU), deweloperzy aplikacji mobilnych i fachowcy od reklamy (Adam Jesionkiewicz Infinity, Borys Wróbel Redmobile & 1APP), czy też eksperci z firm, które dzięki kanałowi mobilnemu zbudowały zyskowne platformy dystrybucji i sprzedaży treści w tym gier i materiałów wideo (Piotr Szostak 4Screens, Grzegorz Miechowski 11 bit studios, Remigiusz Kościelny Vivid Games).

Nie zabraknie prezentacji poradniczych: siedem porad jak zwiększyć liczbę transakcji w kanale mobilnym przedstawi Iwo Szapar z Shopgate, zaś Michał Kreczmar z Dentsu Aegis poradzi, jak ustrzec się powszechnych błędów, które mają istotny wpływ na wygodę korzystania z rozwiązań mobilnych.

Konferencja Generation Mobile adresowana jest do osób wdrażających strategię mobilną w firmach i organizacjach, do przedstawicieli portali, sklepów, wydawnictw, serwisów social media oraz twórców startupów. Tematyka konferencji zainteresuje też agencje reklamowe i mobilne, działy sprzedaży i marketingu w firmach i organizacjach, osoby odpowiedzialne za komunikację mobilną oraz firmy dostarczające treści na urządzenia mobilne i producentów i developerów aplikacji.

Bilety na Generation Mobile 2015: http://2015.generationmobile.pl/rejestracja-na-konferencje

Program Generation Mobile 2015: http://2015.generationmobile.pl/program

Dowiedz się więcej na temat: mobilne | Warszawa | -oil
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »