LIidl w gronie Top Employers Polska 2016

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 16 lutego br. w Warszawie, przedstawiciele sieci Lidl Polska odebrali prestiżowe odznaczenie Top Employers Polska 2016. Ten rozpoznawalny na całym świecie certyfikat przyznawany jest ekskluzywnemu gronu najlepszych pracodawców na podstawie szczegółowej procedury weryfikacyjnej.

Certyfikat Top Employers nadawany jest corocznie przez niezależny, międzynarodowy Instytut Top Employers starannie wyselekcjonowanym firmom, w uznaniu za ich szczególną dbałość o warunki oferowanej pracy. Złożony proces certyfikacji sprawia, że odznaczenie otrzymują organizacje, które wyróżniają się nie tylko najwyższymi standardami zatrudnienia, ale również innowacyjnym środowiskiem HR oraz bezustannym inwestowaniem w rozwój swoich pracowników.

Organizacje kandydujące do certyfikatu, na początku procesu zobligowane są do wypełnienia szczegółowego kwestionariusza dotyczącego najlepszych stosowanych praktyk HR. Następnie wnikliwej analizie poddawany jest cały obszar związany z zarządzaniem zasobami ludzkimi i warunki pracy w szerokiej perspektywie. Kolejnym etapem weryfikacji jest audyt zewnętrzny, którego wyniki obliczane są według międzynarodowych standardów.

Reklama

Bez względu więc na siedzibę - czy to Paryż, Londyn, Kuala Lumpur czy Warszawa - każda finalnie certyfikowana firma spełnia te same wysokie, uniwersalne wymagania. Nie ma taryfy ulgowej i dzięki temu odznaczenie TOP EMPLOYERS jest potwierdzeniem statusu stabilnego, godnego zaufania pracodawcy.

- Przyznanie certyfikatu TOP EMPLOYERS POLSKA 2016 jest dla nas powodem do dumy i uwierzytelnieniem marki LIDL jako odpowiedzialnego pracodawcy. Dynamiczny rozwój naszej firmy to efekt zaangażowania i codziennej pracy wszystkich zespołów. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że pracownicy są sercem firmy, dlatego staramy się tworzyć dla nich jak najlepsze warunki pracy i rozwoju. Konkurencyjne wynagrodzenia, umowy o pracę dla wszystkich zatrudnionych, bezpłatna prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenia grupowe to tylko część naszej oferty. Inwestujemy także w szkolenia wspierające rozwój zawodowy. Pragniemy, żeby nasi pracownicy czuli się docenieni, zadowoleni z atmosfery panującej w pracy oraz z możliwości, które jej towarzyszą - mówi Anna Wieczorek, HR Manager Lidl Polska.

Atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny to zaledwie podstawa warunków oferowanych przez LIDL. Szeroki wybór dodatkowych szkoleń stwarza możliwości podnoszenia kwalifikacji i szanse na szybszy awans. Do bogatego pakietu socjalnego dochodzą bony i paczki na święta, czy wyprawki szkolne dla dzieci. Członkowie zespołu Lidla stają się także współtwórcami wyjątkowych, ogólnopolskich akcji, takich jak WOŚP, banki żywności czy Przystanek Woodstock.

Pobierz darmowy: PIT 2015

Dowiedz się więcej na temat: Polskie | top | Polska
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »