Abpol Company Polska S.A. rozszerza współpracę ze swoim dystrybutorem

Abpol Company Polska S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, rozszerzyła współpracę ze swoim dotychczasowym dystrybutorem AT S.A. Do jego oferty wprowadzone zostaną prezerwatywy marki własnej You&Me.

Abpol Company Polska S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, rozszerzyła współpracę ze swoim dotychczasowym dystrybutorem AT S.A. Do jego oferty wprowadzone zostaną prezerwatywy marki własnej You&Me.

Jak dotąd, dystrybutor oferował swoim odbiorcom jedynie linię produktów plastrów opatrunkowych marki własnej QuickPlastR. Dzięki poszerzeniu oferty o prezerwatywy, Spółka liczy na wzrost przychodów ze sprzedaży i poprawę wyników finansowych oraz spodziewa się zwiększenia rozpoznawalności swojej marki. Abpol będzie także wspierał dystrybutora poprzez promocję produktów, udział w targach handlowych oraz pomoc we wprowadzaniu oferty do jego klientów.

"Rozszerzenie oferty handlowej może docelowo podwoić nasze obroty z firmą AT. Dystrybutor ten ma bowiem bardzo szerokie możliwości dystrybucji produktów Spółki w rynku tradycyjnym oraz sieci regionalnych." - stwierdza Olgierd Wejner, Dyrektor Generalny Spółki Abpol Company Polska S.A.

Reklama

AT jest czołowym niezależnym dystrybutorem parafarmaceutyków, chemii gospodarczej oraz artykułów elektrycznych w Polsce. Firma zatrudnia ponad 160 handlowców, a miesięcznie obsługuje 100 tys. klientów na terenie całego kraju. AT dostarcza produkty do tysięcy sklepów niezależnych, a także do lokalnych i ogólnopolskich sieci handlowych. W jego ofercie znajduje się ponad 3.500 pozycji z branży farmaceutycznej OTC, zdrowej żywności i zielarskiej.

"Mamy bardzo pozytywne doświadczenia we współpracy przy obecnej dystrybucji produktów QuickPlastR oraz przy poprzedniej marce prezerwatyw Rosetex. Dzięki wcześniejszej kooperacji nasze produkty docierały do szerokiej grupy sklepów, a dotychczasowe obroty sięgały zadowalającego nas poziomu." - dodaje Wejner.

Abpol zakończył 4 kw. 2014 r. zyskiem netto wynoszącym 42 tys. zł przy przychodach na poziomie 1.398 tys. zł. W analogicznym okresie 2013 r. strata netto Spółki przekroczyła 201 tys. zł. W całym 2014 r. Emitent wypracował 116 tys. zł zysku netto wobec 81 tys. zł w 2013 r.

opr.MZB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Polskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »