Reklama

BDM podniósł rekomendację dla Cinema City

Analitycy DM BDM, w raporcie z 7 czerwca, podnieśli rekomendację dla akcji Cinema City do "akumuluj" z "trzymaj", pozostawiając bez zmian cenę docelową na poziomie 39,5 zł.

Zdaniem analityków BDM wyniki za 1Q'11 okazały się dużo słabsze w ujęciu r/r. Wpływ na to miała wysoka baza oraz uwzględnienie dodatkowych kosztów związanych z przejęciem i restrukturyzacją Cinema Palace. Uważamy jednak, że najgorsze wiadomości spółka miała już do zakomunikowania inwestorom na 2011 rok i kolejne wyniki kwartalne powinny wpłynąć na stopniową poprawę klimatu inwestycyjnego. Wyniki za 2Q są sezonowo najsłabsze, niemniej liczymy na to że spółka pokaże poprawę frekwencji r/r w najważniejszych krajach operacyjnych o czym przekonują nas wstępne wyniki sprzedażowe za okres kwiecień-maj 2011.

Reklama

Bardziej optymistycznie jesteśmy nastawieni na przełom 3/4Q'11, w szczególności w Polsce gdzie najmocniejszym tytułem powinna być Bitwa Warszawska (3D).

Zgodnie z naszymi prognozami Cinema City jest handlowane przy mnożniku P/E na lata 2011-12 na poziomie odpowiednio 16.9x i 13.7x, dla EV/EBITDA jest to odpowiednio 8.6x i 7.2x.

Podsumowując, zalecamy wykorzystanie obecnych pułapów cenowych do Akumulacji walorów spółki i wyznaczamy cenę docelową na poziomie 39.5 PLN.

W 1Q'11 sprzedaż biletów okazała się znacznie mniejsza niż w 1Q'10, co jest efektem głównie wysokiej bazy dotyczącej w szczególności filmów 3D (Avatar, Alicja w Krainie Czarów). Wyniki za 2Q'11 powinny być już lepsze w ujęciu r/r. Wstępne szacunkowe dane o sprzedaży kin w Polsce za kwiecień-maj 2011 skłaniają nas do założenia, że wartość krajowego rynku wzrośnie o ok. 14-15% r/r w EUR (na wyniki za 2Q'11 wpłynie jeszcze frekwencja w czerwcu, niemniej zwracamy uwagę, że rok temu był to najsłabszy miesiąc pod względem wartości sprzedaży). Dokonane przez nas korekty liczby nowych otwarć są nieznaczne.

W naszym modelu zakładamy na 2012 rok wzrost liczby ekranów o 104 szt. (poprzednio 102 szt.), z czego najważniejszym projektem będzie uruchomienie własnego megapleksu Rishon LeZion Planet z 25 ekranami w Izraelu. Na 2013 rok zakładamy wzrost bazy ekranów o kolejne 104 szt. (poprzednio 93 szt.) do 1 128 szt. (bez uwzględnienia ewentualnych kolejnych przejęć).

źródło DM BDM

Załączniki

Dokument.pdf
Dowiedz się więcej na temat: Cinema City

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »