Reklama

Ostryga pnie się do góry

Należąca do OS3 Group S.A. spółka Ostryga Sp. z o.o. mocno pracuje na wynik całej grupy, która już w II kw. 2012 roku zadebiutuje na rynku NewConnect. Specjalizująca się w marketingu społecznościowym Ostryga, w kolejny kwartał 2012 roku weszła z sześcioma nowymi budżetami.

Powołana w 2007 roku Ostryga wypracowuje coraz lepsze wyniki. Dynamiczny rozwój spółki w 2011 roku spowodowany był znaczącym poszerzeniem portfela obsługiwanych marek. W ubiegłym roku spółka obsługiwała 34 marki z czego 20 było zupełnie nowych. 2012 rok, już po pierwszym kwartale, zapowiada się dla spółki równie intensywnie - na przestrzeni ostatnich tygodni pozyskanych zostało kolejnych sześć dużych projektów co oznacza prowadzenie działań z zakresu social media dla liderów branży finansowej, ubezpieczeniowej, FMCG oraz telekomunikacyjnej.

Reklama

Ubiegły rok był bardzo ważny dla Ostrygi. Zintensyfikowaliśmy działania posprzedażowe, do naszej oferty wprowadzone zostały zupełnie nowe produkty i usługi. Efektem tych działań było pozyskanie znacznej liczby nowych klientów, którzy wygenerowali 76% przychodów spółki z tego okresu. Liczymy, że w 2012 roku Ostryga nadal będzie umacniać swoją pozycję w Grupie, pozyskując kolejne intratne kontrakty - mówi Damian Rutkowski, Prezes Zarządu OS3 Group S.A.

Ostryga to, zaraz po OS3 multimedia, najdłużej działająca spółka wchodząca w skład grupy kapitałowej OS3 Group S.A. W 2011 roku spółka wygenerowała przychody na poziomie 1,73 mln zł co stanowi wzrost o 178% w porównaniu do roku 2010 i ponad 700% w stosunku do roku 2009.

Opr MZB

Dowiedz się więcej na temat: ostryga

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »