Reklama

Notowania akcji spółki CCC z 10 listopada 2020 roku

We wtorek, 10 listopada CCC (CCC) rozpoczęło notowania od poziomu 53,7 zł, czyli o 0,89 proc. mniej niż na zamknięciu poniedziałkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 54,18 zł. O godzinie 9.36 kurs akcji spadł do poziomu 51,44 zł, a następnie o 10.48 wzrósł do wartości 55,22 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 53,5 zł.

Reklama

Liczba transakcji dla spółki CCC wyniosła 124, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 584 410 sztuk. Obroty wyniosły 31,2 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Spółka przełamała tendencję wzrostową trwającą od 3 sesji i odnotowała spadek. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 38,06 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 14,32 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 52,36 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 51,36 proc.

We wtorek CCC zachowywało się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,89 proc. do poziomu 51 280 punktów, a wartość spółki spadła o 1,26 proc. Spółki z branży odzieżowej do których należy także CCC pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 0,68 proc. do poziomu 4 369 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek z sektora odzieżowego na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża odzieżowa zachowywała się dużo lepiej niż CCC, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 0,68 proc., a wartość spółki spadła o 1,26 proc.

CCC jest największą detaliczną firmą obuwniczą w Europie Środkowej i największym producentem obuwia w Europie. Grupa posiada prawie 800 salonów w 16 krajach. Salony sprzedaży znajdują się w dużych centrach handlowych lub przy ważnych ciągach komunikacyjnych, w prestiżowych lokalizacjach miejskich. Poza Europą Środkowo-Wschodnią, marka CCC w ostatnim czasie zaistniała również na rynkach Europy Zachodniej – w Niemczech i Austrii. W ciągu roku spółka sprzedaje ponad 28 mln par obuwia. Grupa posiada łącznie 67 zarejestrowanych własnych marek towarowych (m.in. Lasocki i Sprandi). (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »