Reklama

Notowania akcji spółki CCC z 12 marca 2021 roku

W piątek, 12 marca CCC (CCC) rozpoczęło notowania od poziomu 99,6 zł, czyli o 2,09 proc. więcej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 97,56 zł. To była także maksymalna wartość tej spółki w tym dniu. Poziom minimalny - 94,52 zł - spółka osiągnęła na zamknięciu.

Liczba transakcji dla spółki CCC wyniosła 138, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 884 446 sztuk. Spadek był przy dużym obrocie, co może budzić niepokój wśród inwestorów. Obroty wyniosły 85,3 mln złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 22,6 mln zł.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatnią środę, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 1,45 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 3,60 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 48,91 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 228,62 proc.

W piątek CCC zachowywało się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,7 proc. do poziomu 59 443 punktów, a wartość spółki spadła o 2,32 proc. Spółki z branży odzieżowej do których należy także CCC pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 2,81 proc. do poziomu 5 355 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek odzieżowych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża odzieżowa zachowywała się dużo lepiej niż CCC, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 2,81 proc., a wartość spółki spadła o 2,32 proc.

CCC jest największą detaliczną firmą obuwniczą w Europie Środkowej i największym producentem obuwia w Europie. Grupa posiada prawie 800 salonów w 16 krajach. Salony sprzedaży znajdują się w dużych centrach handlowych lub przy ważnych ciągach komunikacyjnych, w prestiżowych lokalizacjach miejskich. Poza Europą Środkowo-Wschodnią, marka CCC w ostatnim czasie zaistniała również na rynkach Europy Zachodniej – w Niemczech i Austrii. W ciągu roku spółka sprzedaje ponad 28 mln par obuwia. Grupa posiada łącznie 67 zarejestrowanych własnych marek towarowych (m.in. Lasocki i Sprandi). (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »