Reklama

Notowania akcji spółki CCC z 15 września 2020 roku

We wtorek, 15 września CCC (CCC) rozpoczęło notowania od poziomu 51,88 zł, czyli o 0,42 proc. mniej niż na zamknięciu poniedziałkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 52,1 zł. To była minimalna wartość tej spółki w tym dniu. Poziom maksymalny - 53,12 zł - spółka osiągnęła o godzinie 11.34 by na zamknięciu spaść do poziomu 52,36 zł.

Reklama

Liczba transakcji dla spółki CCC wyniosła 124, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 110 003 sztuk. Obroty wyniosły 4,91 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost i powróciła do zachowania które występowało wcześniej. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 2,71 proc., w ciągu miesiąca spadła o 12,50 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 63,05 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 52,4 proc.

We wtorek CCC zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,83 proc. do poziomu 50 038 punktów, a wartość spółki wzrosła o 0,5 proc. Spółki odzieżowe do których należy także CCC ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 0,66 proc. do poziomu 3 974 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek odzieżowych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor odzieżowy zachowywał się dużo gorzej niż CCC, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 0,66 proc., a wartość spółki wzrosła o 0,50 proc.

CCC jest największą detaliczną firmą obuwniczą w Europie Środkowej i największym producentem obuwia w Europie. Grupa posiada prawie 800 salonów w 16 krajach. Salony sprzedaży znajdują się w dużych centrach handlowych lub przy ważnych ciągach komunikacyjnych, w prestiżowych lokalizacjach miejskich. Poza Europą Środkowo-Wschodnią, marka CCC w ostatnim czasie zaistniała również na rynkach Europy Zachodniej – w Niemczech i Austrii. W ciągu roku spółka sprzedaje ponad 28 mln par obuwia. Grupa posiada łącznie 67 zarejestrowanych własnych marek towarowych (m.in. Lasocki i Sprandi). (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »