Notowania akcji spółki CCC z 18 października 2021 roku

W poniedziałek, 18 października CCC (CCC) rozpoczęło notowania od poziomu 124 zł, czyli o 0,28 proc. więcej niż na zamknięciu piątkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 123,65 zł. To była minimalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom maksymalny - 127,8 zł - spółka osiągnęła o godzinie 10.04 by na zamknięciu spaść do poziomu 125,1 zł.

Liczba transakcji dla spółki CCC wyniosła 126, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 180 911 sztuk. Obroty wyniosły 22,1 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost podobnie jak to miało miejsce w ostatni czwartek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 5,48 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 4,64 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 181,06 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 202,1 proc.

W poniedziałek CCC zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,28 proc. do poziomu 74 652 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 1,17 proc. Spółki z sektora odzieżowego do których należy także CCC ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 0,47 proc. do poziomu 8 535 punktów. Pomimo negatywnego oddziaływania branży odzieżowej na rynek indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor odzieżowy zachowywał się dużo gorzej niż CCC, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 0,47 proc., a wartość spółki wzrosła o 1,17 proc.

CCC jest największą detaliczną firmą obuwniczą w Europie Środkowej i największym producentem obuwia w Europie. Grupa posiada prawie 800 salonów w 16 krajach. Salony sprzedaży znajdują się w dużych centrach handlowych lub przy ważnych ciągach komunikacyjnych, w prestiżowych lokalizacjach miejskich. Poza Europą Środkowo-Wschodnią, marka CCC w ostatnim czasie zaistniała również na rynkach Europy Zachodniej – w Niemczech i Austrii. W ciągu roku spółka sprzedaje ponad 28 mln par obuwia. Grupa posiada łącznie 67 zarejestrowanych własnych marek towarowych (m.in. Lasocki i Sprandi). (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »