Reklama

Notowania akcji spółki CCC z 24 sierpnia 2020 roku

W poniedziałek, 24 sierpnia CCC (CCC) rozpoczęło notowania od poziomu 58,06 zł, czyli o 1,47 proc. więcej niż na zamknięciu piątkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 57,22 zł. O godzinie 9.04 kurs akcji spadł do poziomu 57,42 zł, a następnie o 14.08 wzrósł do wartości 58,28 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 57,8 zł.

Liczba transakcji dla spółki CCC wyniosła 99, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 51 034 sztuk. Wzrost odbył się przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 2,84 mln złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 12,1 mln zł.

Reklama

Spółka przełamała tendencję spadkową trwającą od 4 sesji i odnotowała wzrost. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 3,41 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 7,73 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 55,78 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 47,45 proc.

W poniedziałek CCC zachowywało się podobnie jak rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,97 proc. do poziomu 52 424 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 1,01 proc. Spółki odzieżowe do których należy także CCC ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 1,11 proc. do poziomu 4 226 punktów. Pomimo negatywnego oddziaływania branży odzieżowej na rynek indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor odzieżowy zachowywał się dużo gorzej niż CCC, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 1,11 proc., a wartość spółki wzrosła o 1,01 proc.

CCC jest największą detaliczną firmą obuwniczą w Europie Środkowej i największym producentem obuwia w Europie. Grupa posiada prawie 800 salonów w 16 krajach. Salony sprzedaży znajdują się w dużych centrach handlowych lub przy ważnych ciągach komunikacyjnych, w prestiżowych lokalizacjach miejskich. Poza Europą Środkowo-Wschodnią, marka CCC w ostatnim czasie zaistniała również na rynkach Europy Zachodniej – w Niemczech i Austrii. W ciągu roku spółka sprzedaje ponad 28 mln par obuwia. Grupa posiada łącznie 67 zarejestrowanych własnych marek towarowych (m.in. Lasocki i Sprandi). (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »