Reklama

Notowania akcji spółki CD Projekt z 2 października 2020 roku

W piątek, 2 października CD Projekt (CDR) rozpoczął notowania od poziomu 390,1 zł, czyli o 1,96 proc. więcej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 382,6 zł. O godzinie 9.03 kurs akcji wzrósł do poziomu 398,5 zł, a następnie, o 9.48, spadł do wartości 384,9 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 397,2 zł.

Reklama

Liczba transakcji dla spółki CD Projekt wyniosła 127, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 758 118 sztuk. Obroty wyniosły 298 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Spółka przełamała tendencję spadkową trwającą od 2 sesji i odnotowała wzrost. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki obniżyła się o 2,41 proc., w ciągu miesiąca spadła o 9,42 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 64,95 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 42,11 proc.

W piątek CD Projekt zachowywał się lepiej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,02 proc. do poziomu 49 043 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 3,82 proc. Spółki z makrosektora producentów gier do których należy także CD Projekt pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG.GAMES wzrosła o 2,66 proc. do poziomu 33 030 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek z makrosektora producentów gier na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.

CD Projekt działa w dynamicznie rozwijającej się branży elektronicznej rozrywki – gier wideo. Opiera się na dwóch silnych fundamentach – produkcji gier w ramach studia deweloperskiego CD Project Red oraz globalnej cyfrowej dystrybucji realizowanej przez serwis GOG.com. Studio CD Project Red jest znane na świecie jako twórcy trylogii gier o Wiedźminie. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »