Notowania akcji spółki Eurocash z 20 września 2024 roku

W piątek, 20 września Eurocash (EUR) rozpoczął notowania od poziomu 9,74 zł, czyli o 0,36 proc. więcej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 9,705 zł. To była także maksymalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom minimalny - 9,455 zł - spółka osiągnęła na zamknięciu.

Liczba transakcji dla spółki Eurocash wyniosła 120, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 391 213 sztuk. Obroty wyniosły 2,28 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek i powróciła do zachowania które występowało wcześniej. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 0,58 proc., w ciągu miesiąca zmniejszyła się o 19,80 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 36,54 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 43,21 proc.

Reklama

W piątek Eurocash zachowywał się gorzej niż rynek. Indeks WIG spadł o 1,74 proc. do poziomu 81 760 punktów, a wartość spółki spadła aż o 2,58 proc.

Eurocash jest grupą zajmującą się hurtową oraz detaliczną dystrybucją żywności i innych produktów szybko zbywalnych (FMCG). Jej klientami są właściciele sklepów małoformatowych, których grupa wspiera w obszarze marketingu, technologii i edukacji. Działalność hurtowa prowadzona jest poprzez sieć hurtowni Cash&Carry oraz dystrybucję z dowozem do klienta, w tym z wykorzystaniem platformy e-commerce (eurocash.pl). Firma obsługuje blisko 80 tys. placówek detalicznych (w tym kilkanaście tysięcy sklepów w miękkiej franczyzie: abc, Groszek, Euro Sklep, Gama i Lewiatan). Działalność detaliczna grupy obejmuje sieć supermarketów Delikatesy Centrum (własnych i zrzeszonych w ramach twardej franczyzy) oraz sieć saloników prasowych Inmedio (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »