Reklama

Notowania akcji spółki LiveChat Software z 15 listopada 2021 roku

W poniedziałek, 15 listopada LiveChat Software (LVC) rozpoczął notowania od poziomu 127,4 zł, czyli o 0,16 proc. mniej niż na zamknięciu piątkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 127,6 zł. To była także maksymalna wartość tej spółki w tym dniu. Poziom minimalny - 124,4 zł - spółka osiągnęła na zamknięciu.

Liczba transakcji dla spółki LiveChat Software wyniosła 42, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 4 143 sztuk. Spadek był przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 483 tys. złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 2,72 mln zł.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatnią środę, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 1,57 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 0,63 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 32,00 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 33,4 proc.

W poniedziałek LiveChat Software zachowywał się gorzej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,67 proc. do poziomu 72 086 punktów, a wartość spółki spadła aż o 1,72 proc. Spółki IT do których należy także LiveChat Software pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-INFO wzrosła o 0,71 proc. do poziomu 5 054 punktów. Pomimo pozytywnego oddziaływania branży IT na rynek indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor IT zachowywał się dużo lepiej niż LiveChat Software, gdyż wartość indeksu WIG-INFO wzrosła o 0,71 proc., a wartość spółki spadła o 1,72 proc.

LiveChat Software to spółka informatyczna działająca na rynku globalnym i oferująca w modelu SaaS (Software as a Service) usługi wspierające sprzedaż i obsługę klientów. Produkt LiveChat służy do szybkiego i intuicyjnego kontaktu klientów odwiedzających firmową stronę WWW z pracownikami firmy. Spółka koncentruje się na dalszym udoskonalaniu produktu LiveChat przez zespół deweloperów, oferowaniu najwyższej jakości obsługi klienta oraz tworzeniu nowych kanałów pozyskiwania klientów. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »