Notowania akcji spółki LiveChat Software z 29 września 2020 roku

We wtorek, 29 września LiveChat Software (LVC) rozpoczął notowania od poziomu 92,5 zł, czyli o 0,54 proc. więcej niż na zamknięciu poniedziałkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 92,0 zł. O godzinie 9.39 kurs akcji wzrósł do poziomu 93,1 zł, a następnie, o 16.48, spadł do wartości 90,3 zł, by ostatecznie zakończyć notowania na tym poziomie.

Liczba transakcji dla spółki LiveChat Software wyniosła 44, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 7 691 sztuk. Spadek był przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 629 tys. złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 2,29 mln zł.

Reklama

Analizowana sesja była kolejną spadkową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 1,53 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 4,85 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 144,72 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 108,55 proc.

We wtorek LiveChat Software zachowywał się gorzej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,69 proc. do poziomu 49 499 punktów, a wartość spółki spadła aż o 1,85 proc. Spółki IT do których należy także LiveChat Software pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-INFO wzrosła o 0,83 proc. do poziomu 3 835 punktów. Pomimo pozytywnego oddziaływania branży IT na rynek indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor IT zachowywał się dużo lepiej niż LiveChat Software, gdyż wartość indeksu WIG-INFO wzrosła o 0,83 proc., a wartość spółki spadła o 1,85 proc.

LiveChat Software to spółka informatyczna działająca na rynku globalnym i oferująca w modelu SaaS (Software as a Service) usługi wspierające sprzedaż i obsługę klientów. Produkt LiveChat służy do szybkiego i intuicyjnego kontaktu klientów odwiedzających firmową stronę WWW z pracownikami firmy. Spółka koncentruje się na dalszym udoskonalaniu produktu LiveChat przez zespół deweloperów, oferowaniu najwyższej jakości obsługi klienta oraz tworzeniu nowych kanałów pozyskiwania klientów. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »