Notowania akcji spółki LiveChat Software z 29 września 2020 roku
We wtorek, 29 września LiveChat Software (LVC) rozpoczął notowania od poziomu 92,5 zł, czyli o 0,54 proc. więcej niż na zamknięciu poniedziałkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 92,0 zł. O godzinie 9.39 kurs akcji wzrósł do poziomu 93,1 zł, a następnie, o 16.48, spadł do wartości 90,3 zł, by ostatecznie zakończyć notowania na tym poziomie.
Liczba transakcji dla spółki LiveChat Software wyniosła 44, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 7 691 sztuk. Spadek był przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 629 tys. złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 2,29 mln zł.
Analizowana sesja była kolejną spadkową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 1,53 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 4,85 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 144,72 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 108,55 proc.
We wtorek LiveChat Software zachowywał się gorzej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,69 proc. do poziomu 49 499 punktów, a wartość spółki spadła aż o 1,85 proc. Spółki IT do których należy także LiveChat Software pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-INFO wzrosła o 0,83 proc. do poziomu 3 835 punktów. Pomimo pozytywnego oddziaływania branży IT na rynek indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor IT zachowywał się dużo lepiej niż LiveChat Software, gdyż wartość indeksu WIG-INFO wzrosła o 0,83 proc., a wartość spółki spadła o 1,85 proc.
LiveChat Software to spółka informatyczna działająca na rynku globalnym i oferująca w modelu SaaS (Software as a Service) usługi wspierające sprzedaż i obsługę klientów. Produkt LiveChat służy do szybkiego i intuicyjnego kontaktu klientów odwiedzających firmową stronę WWW z pracownikami firmy. Spółka koncentruje się na dalszym udoskonalaniu produktu LiveChat przez zespół deweloperów, oferowaniu najwyższej jakości obsługi klienta oraz tworzeniu nowych kanałów pozyskiwania klientów. (na podst. GPW).