Notowania akcji spółki LiveChat Software z 31 marca 2023 roku

W piątek, 31 marca LiveChat Software (LVC) rozpoczął notowania od poziomu 144 zł, czyli o 0,41 proc. mniej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 144,6 zł. O godzinie 9.08 kurs akcji spadł do poziomu 142,6 zł, a następnie o 10.44 wzrósł do wartości 145 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 143,2 zł.

Liczba transakcji dla spółki LiveChat Software wyniosła 70, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 20 468 sztuk. Spadek był przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 1,25 mln złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 5,25 mln zł.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatnią środę, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki obniżyła się o 1,24 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 3,32 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 47,17 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 33,83 proc.

W piątek LiveChat Software zachowywał się gorzej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,1 proc. do poziomu 58 609 punktów, a wartość spółki spadła aż o 0,97 proc. Spółki IT do których należy także LiveChat Software pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-INFO wzrosła o 0,22 proc. do poziomu 4 378 punktów. Pomimo pozytywnego oddziaływania sektora IT na rynek indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża IT zachowywała się dużo lepiej niż LiveChat Software, gdyż wartość indeksu WIG-INFO wzrosła o 0,22 proc., a wartość spółki spadła o 0,97 proc.

LiveChat Software to spółka informatyczna działająca na rynku globalnym i oferująca w modelu SaaS (Software as a Service) usługi wspierające sprzedaż i obsługę klientów. Produkt LiveChat służy do szybkiego i intuicyjnego kontaktu klientów odwiedzających firmową stronę WWW z pracownikami firmy. Spółka koncentruje się na dalszym udoskonalaniu produktu LiveChat przez zespół deweloperów, oferowaniu najwyższej jakości obsługi klienta oraz tworzeniu nowych kanałów pozyskiwania klientów. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »