Reklama

Notowania akcji spółki LPP z 10 sierpnia 2020 roku

W poniedziałek, 10 sierpnia LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 7000 zł, czyli o 0,5 proc. mniej niż na zamknięciu piątkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 7035,0 zł. O godzinie 9.19 kurs akcji spadł do poziomu 6945 zł, a następnie o 14.58 wzrósł do wartości 7135 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 7110 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 58, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 817 sztuk. Wzrost był przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 4,06 mln złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 22 mln zł.

Reklama

Spółka przełamała tendencję spadkową trwającą od 2 sesji i odnotowała wzrost. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 3,72 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 5,88 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy obniżyła się o 1,93 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 19,39 proc.

W poniedziałek LPP zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,39 proc. do poziomu 51 934 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 1,07 proc. Spółki odzieżowe do których należy także LPP pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 1,26 proc. do poziomu 4 204 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek odzieżowych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza sześcioma markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY oraz wprowadzoną w 2016 r. marką premium Tallinder. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1600 salonów. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »