Notowania akcji spółki LPP z 16 lipca 2021 roku

W piątek, 16 lipca LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 13670 zł, czyli o 0,51 proc. więcej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 13600,0 zł. O godzinie 9.21 kurs akcji wzrósł do poziomu 13780 zł, a następnie, o 11.12, spadł do wartości 13560 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 13630 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 88, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 2 361 sztuk. Obroty wyniosły 27,4 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka przełamała tendencję spadkową trwającą od 2 sesji i odnotowała wzrost. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki obniżyła się o 0,51 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 20,30 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 107,14 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 108,41 proc.

W piątek LPP zachowywało się podobnie jak rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,05 proc. do poziomu 67 329 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 0,22 proc. Spółki odzieżowe do których należy także LPP pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 0,07 proc. do poziomu 8 267 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek odzieżowych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »