Reklama

Notowania akcji spółki LPP z 18 września 2020 roku

W piątek, 18 września LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 7000 zł, czyli takiego, na jakim zakończyła się poprzednia sesja. O godzinie 12.06 kurs akcji wzrósł do poziomu 7050 zł, a następnie, o 16.03, spadł do wartości 6895 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 7000 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 100, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 2 864 sztuk. Obroty wyniosły 10,9 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Spółka utrzymała na zamknięciu poziom notowań z ostatniej sesji. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 3,98 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 5,15 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 14,89 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 20,63 proc.

Reklama

W piątek LPP zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,42 proc. do poziomu 49 826 punktów, a wartość spółki nie zmieniła się. Spółki z sektora odzieżowego do których należy także LPP pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 0,91 proc. do poziomu 4 104 punktów. Pomimo pozytywnego oddziaływania branży odzieżowej na rynek indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor odzieżowy zachowywał się lepiej niż LPP, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ wzrosła o 0,91 proc., a wartość spółki nie zmieniła się.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza sześcioma markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY oraz wprowadzoną w 2016 r. marką premium Tallinder. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1600 salonów. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »