We wtorek, 2 marca LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 7900 zł, czyli takiego, na jakim zakończyła się poprzednia sesja. O godzinie 9.10 kurs akcji spadł do poziomu 7865 zł, a następnie o 10.38 wzrósł do wartości 7965 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 7935 zł.
Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 104, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 1 507 sztuk. Obroty wyniosły 10,5 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.
Analizowana sesja była kolejną wzrostową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 2,10 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 4,41 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 12,63 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 11,6 proc.
We wtorek LPP zachowywało się podobnie jak rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,49 proc. do poziomu 58 299 punktów, a wartość spółki wzrosła tylko o 0,44 proc. Spółki z branży odzieżowej do których należy także LPP ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 0,19 proc. do poziomu 5 133 punktów. Pomimo negatywnego oddziaływania sektora odzieżowego na rynek indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża odzieżowa zachowywała się gorzej niż LPP, gdyż wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 0,19 proc., a wartość spółki wzrosła o 0,44 proc.
LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).