Reklama

Notowania akcji spółki LPP z 30 marca 2021 roku

We wtorek, 30 marca LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 8315 zł, czyli o 1,53 proc. więcej niż na zamknięciu poniedziałkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 8190,0 zł. O godzinie 10.42 kurs akcji wzrósł do poziomu 8345 zł, a następnie, o 15.00, spadł do wartości 8070 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 8120 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 102, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 1 776 sztuk. Obroty wyniosły 12,6 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Analizowana sesja była kolejną spadkową. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 0,49 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 2,07 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 49,82 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 71,31 proc.

We wtorek LPP zachowywało się gorzej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,33 proc. do poziomu 58 249 punktów, a wartość spółki spadła aż o 0,85 proc. Spółki odzieżowe do których należy także LPP ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 0,36 proc. do poziomu 5 173 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek odzieżowych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »