Notowania akcji spółki LPP z 7 października 2022 roku

W piątek, 7 października LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 8195 zł, czyli o 0,97 proc. mniej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 8275,0 zł. O godzinie 11.42 kurs akcji wzrósł do poziomu 8455 zł, a następnie, o 16.26, spadł do wartości 8180 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 8250 zł.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 95, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 2 058 sztuk. Obroty wyniosły 12,2 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatnią środę, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 0,86 proc., w ciągu miesiąca spadła o 0,96 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zmniejszyła się o 42,83 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 36,1 proc.

W piątek LPP zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,82 proc. do poziomu 46 911 punktów, a wartość spółki spadła tylko o 0,3 proc. Spółki odzieżowe do których należy także LPP ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 0,42 proc. do poziomu 4 706 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z branży odzieżowej na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »