Reklama

Notowania akcji spółki PlayWay z 17 listopada 2021 roku

W środę, 17 listopada PlayWay (PLW) rozpoczęło notowania od poziomu 453,8 zł, czyli o 1,29 proc. więcej niż na zamknięciu wtorkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 448,0 zł. O godzinie 10.04 kurs akcji spadł do poziomu 450,8 zł, a następnie o 12.20 wzrósł do wartości 454,4 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 454,2 zł.

Liczba transakcji dla spółki PlayWay wyniosła 51, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 1 589 sztuk. Obroty wyniosły 696 tys. zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost podobnie jak to miało miejsce w ostatni poniedziałek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 2,16 proc., w ciągu miesiąca zmniejszyła się o 1,26 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 16,81 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 15,89 proc.

W środę PlayWay zachowywało się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,83 proc. do poziomu 71 523 punktów, a wartość spółki wzrosła o 1,38 proc. Spółki z makrosektora producentów gier do których należy także PlayWay ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG.GAMES spadła o 1,18 proc. do poziomu 21 004 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z makrosektora producentów gier na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały makrosektor producentów gier zachowywał się dużo gorzej niż PlayWay, gdyż wartość indeksu WIG.GAMES spadła o 1,18 proc., a wartość spółki wzrosła o 1,38 proc.

PlayWay to jeden z czołowych producentów i wydawców gier komputerowych i mobilnych. Grupę wyróżnia duża liczba zespołów deweloperskich i duża liczba gier wytwarzanych jednocześnie. Obecnie grupa współpracuje z ponad 40 zespołami twórców gier, z których większość to zespoły wewnętrzne lub spółki zależne. Firma prowadzi sprzedaż m. w. za pośrednictwem własnego konta na portalu Steam, AppStore oraz Google Play, a Europa Zachodnia i Ameryka Północna odpowiadają za 80 proc. sprzedaży grupy. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »