Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 11 września 2020 roku

W piątek, 11 września Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 68,8 zł, czyli o 1,71 proc. mniej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 70,0 zł. O godzinie 11.51 kurs akcji wzrósł do poziomu 69,6 zł, a następnie, o 16.35, spadł do wartości 68,4 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 69,6 zł.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 15, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 700 sztuk. Spadek był przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 41,8 tys. złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 512 tys. zł.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek i powróciła do zachowania które występowało wcześniej. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 5,95 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 5,95 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 12,26 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 0,29 proc.

W piątek Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,35 proc. do poziomu 50 738 punktów, a wartość spółki spadła o 0,57 proc. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 0,21 proc. do poziomu 4 875 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cała branża medialna zachowywała się lepiej niż Wirtualna Polska, gdyż wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 0,21 proc., a wartość spółki spadła o 0,57 proc.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »