Reklama

Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 14 października 2020 roku

W środę, 14 października Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 70,4 zł, czyli o 0,85 proc. mniej niż na zamknięciu wtorkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 71,0 zł. O godzinie 9.52 kurs akcji spadł do poziomu 70,2 zł, a następnie o 16.26 wzrósł do wartości 73,4 zł, by na zamknięciu spaść do poziomu 73 zł.

Reklama

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 41, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 47 950 sztuk. Wzrost odbył się przy dużym obrocie, co może budzić radość wśród inwestorów. Obroty wyniosły 3,44 mln złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 647 tys. zł.

Spółka, po poprzednim spadku, odnotowała wzrost podobnie jak to miało miejsce w ostatni poniedziałek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki wzrosła o 6,41 proc., w ciągu miesiąca zwiększyła się o 4,29 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 10,61 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 4,58 proc.

W środę Wirtualna Polska zachowywała się lepiej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,27 proc. do poziomu 48 596 punktów, a wartość spółki wzrosła aż o 2,82 proc. Spółki z branży medialnej do których należy także Wirtualna Polska pchały mocno rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 1,76 proc. do poziomu 4 890 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek z sektora medialnego na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »