Reklama

Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 14 października 2021 roku

W czwartek, 14 października Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 144 zł, czyli o 0,56 proc. więcej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 143,2 zł. O godzinie 9.13 kurs akcji wzrósł do poziomu 144,6 zł, a następnie, o 12.32, spadł do wartości 141,2 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 141,6 zł.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 32, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 1 993 sztuk. Spadek był przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 272 tys. złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 3,08 mln zł.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatni wtorek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 4,89 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 4,89 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 115,20 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 89,3 proc.

W czwartek Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,33 proc. do poziomu 74 525 punktów, a wartość spółki spadła o 1,12 proc. Spółki z branży medialnej do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,80 proc. do poziomu 8 891 punktów. Pomimo negatywnego oddziaływania sektora medialnego na rynek indeks WIG wzrósł.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »