Reklama

Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 14 września 2020 roku

W poniedziałek, 14 września Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 68,6 zł, czyli o 1,44 proc. mniej niż na zamknięciu piątkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 69,6 zł. O godzinie 9.44 kurs akcji wzrósł do poziomu 71 zł, a następnie, o 11.20, spadł do wartości 68 zł, by na zamknięciu wzrosnąć do poziomu 69,6 zł.

Reklama

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 18, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 1 502 sztuk. Sesja odbyła się przy małym obrocie, który wyniósł 102 tys. złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 537 tys. zł.

Spółka utrzymała na zamknięciu poziom notowań z ostatniej sesji. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki obniżyła się o 4,66 proc., w ciągu miesiąca zmniejszyła się o 3,87 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 10,48 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 0,29 proc.

W poniedziałek Wirtualna Polska zachowywała się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,56 proc. do poziomu 50 454 punktów, a wartość spółki nie zmieniła się. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,20 proc. do poziomu 4 865 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z branży medialnej na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor medialny zachowywał się gorzej niż Wirtualna Polska, gdyż wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,20 proc., a wartość spółki nie zmieniła się.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »