Reklama

Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 19 sierpnia 2020 roku

W środę, 19 sierpnia Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 70,4 zł, czyli o 2,49 proc. mniej niż na zamknięciu wtorkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 72,2 zł. To była minimalna wartość tej spółki tego dnia. Poziom maksymalny - 73,6 zł - spółka osiągnęła o godzinie 15.45 by na zamknięciu spaść do poziomu 72,2 zł.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 16, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 15 449 sztuk. Obroty wyniosły 536 tys. zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka utrzymała na zamknięciu poziom notowań z ostatniej sesji. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 2,43 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 1,40 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 16,45 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 3,44 proc.

W środę Wirtualna Polska zachowywała się lepiej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,44 proc. do poziomu 52 262 punktów, a wartość spółki nie zmieniła się. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,51 proc. do poziomu 5 153 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor medialny zachowywał się gorzej niż Wirtualna Polska, gdyż wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,51 proc., a wartość spółki nie zmieniła się.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »