Reklama

Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 22 września 2020 roku

We wtorek, 22 września Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 65,8 zł, czyli o 1,2 proc. mniej niż na zamknięciu poniedziałkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 66,6 zł. To była minimalna wartość tej spółki w tym dniu. Poziom maksymalny - 69,8 zł - spółka osiągnęła o godzinie 9.12 by na zamknięciu spaść do poziomu 66,6 zł.

Reklama

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 31, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 4 180 sztuk. Obroty wyniosły 276 tys. zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Spółka utrzymała na zamknięciu poziom notowań z ostatniej sesji. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki spadła o 4,31 proc., w ciągu miesiąca obniżyła się o 8,52 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 0,91 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 4,58 proc.

We wtorek Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,61 proc. do poziomu 48 741 punktów, a wartość spółki nie zmieniła się. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska pchały rynek do góry, wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 0,20 proc. do poziomu 4 705 punktów. To między innymi dobra kondycja spółek medialnych na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG wzrósł. W odniesieniu do analizowanej spółki cały sektor medialny zachowywał się lepiej niż Wirtualna Polska, gdyż wartość indeksu WIG-MEDIA wzrosła o 0,20 proc., a wartość spółki nie zmieniła się.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »