Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 7 października 2022 roku

W piątek, 7 października Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 96 zł, czyli o 0,73 proc. więcej niż na zamknięciu czwartkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 95,3 zł. To była także maksymalna wartość tej spółki w tym dniu. Poziom minimalny - 93,2 zł - spółka osiągnęła na zamknięciu.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 21, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 4 448 sztuk. Spadek odbył się przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 136 tys. złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 553 tys. zł.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatnią środę, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki obniżyła się o 1,05 proc., w ciągu miesiąca zmniejszyła się o 1,05 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy spadła o 30,00 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 36,15 proc.

W piątek Wirtualna Polska zachowywała się podobnie jak rynek. Indeks WIG spadł o 0,82 proc. do poziomu 46 911 punktów, a wartość spółki spadła aż o 0,84 proc. Spółki medialne do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,44 proc. do poziomu 5 755 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z sektora medialnego na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »