Notowania akcji spółki Wirtualna Polska z 6 sierpnia 2020 roku

W czwartek, 6 sierpnia Wirtualna Polska (WPL) rozpoczęła notowania od poziomu 75,2 zł, czyli o 1,05 proc. mniej niż na zamknięciu środowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 76,0 zł. O godzinie 11.01 kurs akcji wzrósł do poziomu 75,8 zł, a następnie, o 15.41, spadł do wartości 75 zł, by ostatecznie zakończyć notowania na tym poziomie.

Liczba transakcji dla spółki Wirtualna Polska wyniosła 17, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 1 574 sztuk. Spadek był przy małym obrocie, więc inwestorzy powinni obserwować co będzie się działo na kolejnych sesjach. Obroty wyniosły 87 tys. złotych, a w ostatnim miesiącu średni obrót dla tych akcji wynosił 719 tys. zł.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatni wtorek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zwiększyła się o 9,65 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 7,14 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 20,58 proc., a od początku roku akcjonariusze zyskali 7,45 proc.

W czwartek Wirtualna Polska zachowywała się gorzej niż rynek. Indeks WIG spadł o 0,9 proc. do poziomu 51 817 punktów, a wartość spółki spadła aż o 1,32 proc. Spółki z sektora medialnego do których należy także Wirtualna Polska ciągnęły rynek w dół, wartość indeksu WIG-MEDIA spadła o 0,88 proc. do poziomu 5 258 punktów. To między innymi słaba kondycja spółek z branży medialnej na sesji miała wpływ na to, że indeks WIG spadł.

Wirtualna Polska jest właścicielem jednego z dwóch najpopularniejszych w Polsce horyzontalnych portali internetowych – Wirtualnej Polski. Prowadzi również portal o2 oraz specjalistyczne portale wertykalne, w tym m.in.: Money.pl, Biztok (biznes), Dobreprogramy (nowe technologie), Sportowe Fakty (sport), Pudelek (rozrywka), abcZdrowia, Parenting.pl (zdrowie) oraz radia internetowe OpenFM i PolskaStacja. Ponadto Grupa prowadzi działalność na polskim rynku reklamy online oferując swoim klientom szeroką gamę produktów reklamowych. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »