Abpol Company Polska nawiązuje współpracę z Pocztą Polską

Abpol Company Polska, spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, wprowadzi plastry opatrunkowe marki własnej QuickPlastR do sprzedaży w Urzędach Poczty Polskiej. Jest to niezwykle istotny kontrakt, który pozwoli Spółce na mocny rozwój tej marki.

Abpol Company Polska, spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, wprowadzi plastry opatrunkowe marki własnej QuickPlastR do sprzedaży w Urzędach Poczty Polskiej. Jest to niezwykle istotny kontrakt, który pozwoli Spółce na mocny rozwój tej marki.

Abpol przewiduje, że jego produkty będą docelowo dostępne w blisko 1000 placówek pocztowych na terenie całej Polski. Ich sprzedaż będzie się odbywała w tzw. strefach handlu, gdzie klienci mogą zakupić produkty FMCG. Zarząd spółki liczy, że wprowadzenie produktów tej marki do sprzedaży w placówkach Poczty Polskiej znacząco wpłynie na wzrost wypracowywanych przychodów i jej rozpoznawalności, bowiem liczba klientów detalicznych, którzy codziennie odwiedzają te Urzędy, jest bardzo wysoka. Dystrybucja plastrów opatrunkowych marki QuickPlastR do sieci Poczty Polskiej będzie realizowana za pośrednictwem jednego z dystrybutorów produktów FMCG i OTC.

Reklama

- Dla spółki jest to zupełnie nowy kanał dystrybucji. Charakteryzuje się on zupełnie inną specyfiką, ale może też w przyszłości okazać się dobrym uzupełnieniem dotychczasowych kanałów dystrybucji produktów. W zależności od efektów handlowych, m.in. rotacji produktów oraz zainteresowania konsumentów, spółka będzie podejmować decyzję o ewentualnym rozszerzaniu oferty o kolejne produkty - mówi Olgierd Wejner, dyrektor generalny Abpol Company Polska.

Spółka osiągnęła w 4 kw. 2014 r. 42 tys. zł zysku netto przy przychodach na poziomie 1.398 tys. zł, podczas gdy w analogicznym okresie 2013 r. jej strata netto przekroczyła 201 tys. zł. Abpol w całym 2014 r. wypracował 116 tys. zł zysku netto wobec 81 tys. zł w 2013 r. Spółka odnotowała co prawda spadek przychodów z 7.719 tys. zł w 2013 r. do 4.787 tys. zł w 2014 r., ale poprzez zwiększenie rentowności oraz optymalizację kosztów udało jej się wypracować dużo wyższy zysk. Znacząco poprawiła się także sytuacja finansowa emitenta, gdyż obniżeniu uległ poziom zadłużenia, a zwiększyła się płynność finansową.

- Pomimo poniesionych wysokich nakładów na budowę dystrybucji osiągnęliśmy w 2014 roku dodatni wynik finansowy, co pozwala optymistycznie patrzeć na nasze dalsze plany rozwoju. Spółka zakłada na 2015 rok kolejne inwestycje w rozwój sprzedaży, co powinno przynieść wzrost przychodów - dodaje Wejner.

Opr. KM

Pobierz darmowy: PIT 2014

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Polska | Polskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »