Jedna praca dwa wymiary

15 października PZU rozpoczął kampanię Employer Branding, której celem jest budowa wizerunku firmy jako jednego z najbardziej atrakcyjnych pracodawców w Polsce.

15 października PZU rozpoczął kampanię Employer Branding, której celem jest budowa wizerunku firmy jako jednego z najbardziej atrakcyjnych pracodawców w Polsce.

Kampania akcentuje dwa wymiary pracy w PZU. Pierwszy z nich to zatrudnienie w prestiżowej i innowacyjnej firmie, która jest liderem na rynku finansowym. Natomiast drugi wymiar wskazuje na społeczny aspekt wykonywanej pracy, która niesie pomoc klientom w ważnych i niespodziewanych sytuacjach życiowych. Przekaz jest prosty: pracownicy PZU nie tylko realizują się zawodowo, ale także pomagają odzyskać spokój klientom, a niekiedy mogą uratować im życie.

- Motywem przewodnim kampanii są atrybuty związane z obszarami biznesowymi, w których pracują nasi ludzie. Zwracają one uwagę kandydatów na projekty realizowane w PZU i społeczny sens wykonywanych zadań. Kampania odwołuje się także do kultury organizacyjnej firmy oraz wartości na jakie stawiamy w PZU czyli: uczciwości, stabilności, innowacyjności czy odpowiedzialności za siebie i innych - powiedziała Aleksandra Wolska, dyrektor zarządzająca ds. HR w Grupie PZU.

Reklama

PZU szuka profesjonalistów, absolwentów uczelni wyższych oraz studentów ostatnich lat studiów, którzy mogą pracować m.in. w IT, finansach, marketingu czy obsłudze klienta. Osoby zainteresowane zatrudnieniem w PZU powinny śledzić strony pzu.pl/kariera oraz profile Grupy PZU Kariera na Facebooku, Instagramie i LinkedIn, gdzie na bieżąco przekazywane są wszystkie informacje.

Kampania online będzie prowadzona do 30 listopada. Od 15 października do 8 listopada na 19 uczelniach w 13 miastach odbędą się szkolenia prowadzone przez ekspertów PZU. Pojawią się także stoiska promujące PZU jako pracodawcę. Natomiast od 7 do 18 grudnia PZU zaprosi studentów na Dni Otwartego Biznesu do swojej siedziby w Warszawie. Spotkania będą dotyczyć takich dziedzin, jak: zarządzanie projektami i procesami, strategia i innowacje, IT, e-commerce, marketing, analizy w CRM, prosty język. Uczestnicy zmierzą się też z rozwiązaniem realnego case study.

W tegorocznym rankingu "Pracodawca Roku" AIESEC Polska, w którym studenci wskazują najlepszych pracodawców na polskim rynku, PZU znalazło się na 5. pozycji.

Opr. KM

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »