Ponad 7,2 miliona pobrań gier T-Bull S.A. w ubiegłym miesiącu i pierwsze pięć milionów Tank Battle Heroes

Wrocławski deweloper gier na platformy mobilne ogłasza wyniki za marzec 2019 w swoim comiesięcznym raporcie giełdowym - ponad 7,2 miliona pobrań w marcu, łącznie 19 milionów ściągnięć tylko w pierwszym kwartale i przekroczone 5 milionów popularnego Tank Battle Heroes.

Wrocławski deweloper gier na platformy mobilne ogłasza wyniki za marzec 2019 w swoim comiesięcznym raporcie giełdowym - ponad 7,2 miliona pobrań w marcu, łącznie 19 milionów ściągnięć tylko w pierwszym kwartale i przekroczone 5 milionów popularnego Tank Battle Heroes.

Ostatni miesiąc pierwszego kwartału to dla wrocławian udany okres. Kończą marzec z ponad 7,2 milionami pobrań ich tytułów, co oznacza, że tylko w pierwszym kwartale 2019 roku produkcje ze stajni T-Bull S.A. pobrano na urządzenia mobilne niebagatelne 19 milionów razy.

Sukces komentuje Grzegorz Zwoliński, współzałożyciel i prezes zarządu T-Bull SA.:

- Tak dobre wyniki naszych gier doskonale wróżą naszej działalności w dalszej części roku. Naszym celem jest teraz nie tylko utrzymać, ale też zwiększyć to tempo w drugim kwartale. Wierzę, że to możliwe, ponieważ mamy parę asów w rękawie dla naszych graczy - mówi Zwoliński.

Reklama

Marzec 2019 r. to też "okrągły" miesiąc Tank Battle Heroes. Popularna gra wrocławskiego studia przekroczyła okrągłą liczbę 5 milionów pobrań. W zeszłym miesiącu tytuł pobrano ponad 424 tysiące razy. Za ponad 1/4 tej liczby odpowiedzialni są użytkownicy z Indii (26,19 proc.), natomiast najchętniej zakupów w grze dokonują Amerykanie i Rosjanie (odpowiednio 16,68 i 15,26 proc.).

Wielkimi krokami zbliża się też premiera flagowego Top Speed 2. Czekając na nią, warto zwrócić uwagę na niegasnącą popularność pierwszej części gry. W marcu 2019 Top Speed uzyskał ponad 894 tysiące pobrań. Aż 12,72 proc. z nich to zasługa użytkowników z Indonezji. Łącznie od dnia premiery tytuł został pobrany ponad 39 milionów razy. Niewykluczone, że już wkrótce gra będzie świętowała okrągłe 40 milionów pobrań. W ubiegłym miesiącu średnia kwota z transakcji w grze wyniosła 6,06 dol. na użytkownika. Za prawie połowę zakupów w grze (48,55 proc.) odpowiedzialni są użytkownicy ze Stanów Zjednoczonych.

Interia, opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: 19+
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »