Oglądalność TVN spadła
- W listopadzie 2011 r. całodobowy udział kanału TVN w rynku spadł do 16,14 proc. z 16,6 proc. w analogicznym okresie roku poprzedniego. Stacja zachowała tym samym drugie miejsce - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Na pierwszym miejscu utrzymała się TVP1, ale oglądalność stacji zmniejszyła się do 16,53 proc. z 18,84 proc. Na trzecim miejscu znalazła się Telewizja Polsat z udziałem na poziomie 14,68 proc. wobec 14,56 proc. w zeszłym roku. Jako jedyna z czołówki zakończyła ona listopad na plusie.
Oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) całodobowo spadła w listopadzie br. do 17,17 proc. z 18,04 proc. rok wcześniej, ale stacja ta utrzymała pozycję lidera.
Na drugim miejscu pozostał Polsat, którego udział spadł do 16,54 proc. z 16,99 proc.
Na trzecim miejscu uplasowała się TVP1, jednak jej udział zmniejszył się znacznie do 12,58 proc. z 15,63 proc.
Czwartą pozycję zajęła TVP2, której udział spadł do 11,54 proc. z 13,63 proc.
W przypadku grupy docelowej TVN, (czyli 16-49 lat, miasta) kanał TVN obronił pozycję lidera, a jego udział spadł w listopadzie 2011 r. do 19,25 proc. z 20,08 proc. rok wcześniej. Także Polsat utrzymał się na drugiej pozycji, nieznacznie zmniejszając w tym okresie swój udział do 15,02 proc. z 15,34 proc. Na trzecim miejscu, podobnie jak przed rokiem, uplasowała się TVP1. Zanotowała ona jednak spadek udziału do 10,36 proc. z 12,84 proc.
lis 10 sie 11 wrz 11 paź 11 lis 11 TVN 16,6 proc. 12,9 proc. 16,9 proc. 16,8 proc. 16,1 proc. TVN 7 1,5 proc. 1,9 proc. 1,9 proc. 2,0 proc. 2,1 proc. TVN24 3,0 proc. 3,7 proc. 3,1 proc. 3,4 proc. 3,3 proc. TVN Meteo 0,1 proc. 0,1 proc. 0,1 proc. 0,1 proc. 0,1 proc. TVN Style 0,3 proc. 0,5 proc. 0,4 proc. 0,3 proc. 0,3 proc. TVN Turbo 0,4 proc. 0,4 proc. 0,4 proc. 0,5 proc. 0,5 proc. TVP1 18,8 proc. 15,5 proc. 16,0 proc. 15,5 proc. 16,5 proc. TVP2 15,1 proc. 11,6 proc. 12,4 proc. 12,7 proc. 12,9 proc. Polsat 14,6 proc. 13,9 proc. 14,6 proc. 15,4 proc. 14,7 proc. TV4 2,4 proc. 2,6 proc. 2,3 proc. 2,3 proc. 2,4 proc. TVP Info 4,2 proc. 5,4 proc. 4,2 proc. 3,9 proc. 4,1 proc. Grupa TVN 22,0 proc. 19,6 proc. 23,0 proc. 23,0 proc. 22,6 proc. Grupa TVP 39,1 proc. 34,6 proc. 34,3 proc. 33,8 proc. 35,1 proc. Grupa Polsat 17,8 proc. 19,0 proc. 19,2 proc. 19,6 proc. 19,1 proc.
lis 10 sie 11 wrz 11 paź 11 lis 11 TVN 20,4 proc. 16,8 proc. 19,7 proc. 19,7 proc. 19,5 proc. TVN 7 1,4 proc. 2,1 proc. 2,0 proc. 2,0 proc. 2,0 proc. TVN24 2,3 proc. 2,8 proc. 2,3 proc. 2,5 proc. 2,5 proc. TVN Meteo 0,1 proc. 0,1 proc. 0,1 proc. 0,1 proc. 0,1 proc. TVN Style 0,2 proc. 0,4 proc. 0,3 proc. 0,3 proc. 0,3 proc. TVN Turbo 0,3 proc. 0,3 proc. 0,3 proc. 0,4 proc. 0,4 proc. TVP1 20,0 proc. 17,4 proc. 17,7 proc. 16,9 proc. 17,4 proc. TVP2 17,5 proc. 11,6 proc. 14,7 proc. 15,0 proc. 15,6 proc. Polsat 15,0 proc. 15,5 proc. 14,9 proc. 16,2 proc. 15,3 proc. TV4 2,6 proc. 2,7 proc. 2,7 proc. 2,5 proc. 2,7 proc. TVP Info 3,0 proc. 4,8 proc. 3,4 proc. 3,0 proc. 3,0 proc. Grupa TVN 24,7 proc. 22,6 proc. 25,0 proc. 24,9 proc. 24,9 proc. Grupa TVP 41,1 proc. 35,7 proc. 37,4 proc. 36,5 proc. 37,5 proc. Grupa Polsat 17,3 proc. 20,0 proc. 18,7 proc. 19,6 proc. 18,5 proc.
lis 10 sie 11 wrz 11 paź 11 lis 11 TVN 18,0 proc. 13,4 proc. 17,8 proc. 17,9 proc. 17,2 proc. TVN 7 1,8 proc. 2,1 proc. 2,3 proc. 2,5 proc. 2,6 proc. TVN24 2,1 proc. 2,6 proc. 2,2 proc. 2,4 proc. 2,3 proc. TVN Meteo 0,1 proc. 0,2 proc. 0,1 proc. 0,1 proc. 0,1 proc. TVN Style 0,4 proc. 0,7 proc. 0,5 proc. 0,4 proc. 0,5 proc. TVN Turbo 0,7 proc. 0,7 proc. 0,7 proc. 0,7 proc. 0,8 proc. TVP1 15,6 proc. 12,8 proc. 12,3 proc. 11,7 proc. 12,6 proc. TVP2 13,6 proc. 10,6 proc. 11,0 proc. 11,3 proc. 11,5 proc. Polsat 17,0 proc. 15,4 proc. 16,3 proc. 17,5 proc. 16,5 proc. TV4 2,8 proc. 3,1 proc. 2,7 proc. 2,6 proc. 2,9 proc. TVP Info 2,2 proc. 3,0 proc. 2,1 proc. 2,0 proc. 2,1 proc. Grupa TVN 23,2 proc. 19,8 proc. 24,1 proc. 24,1 proc. 23,7 proc. Grupa TVP 32,2 proc. 28,2 proc. 27,1 proc. 26,7 proc. 27,8 proc. Grupa Polsat 20,3 proc. 20,9 proc. 21,2 proc. 21,8 proc. 21,1 proc.
Peak time (18.00-23.00) w grupie docelowej 16-49 lat w miastach
powyżej 100 tys. mieszkańców
lis 10 sie 11 wrz 11 paź 11 lis 11 TVN 24,9 proc. 20,7 proc. 24,2 proc. 24,2 proc. 23,8 proc. TVN 7 2,0 proc. 2,4 proc. 2,6 proc. 2,9 proc. 2,7 proc. TVN24 1,7 proc. 2,8 proc. 2,0 proc. 2,5 proc. 2,4 proc. TVN Meteo 0,1 proc. 0,1 proc. 0,1 proc. 0,1 proc. 0,1 proc. TVN Style 0,4 proc. 0,8 proc. 0,6 proc. 0,5 proc. 0,6 proc. TVN Turbo 0,6 proc. 0,6 proc. 0,6 proc. 0,6 proc. 1,0 proc. TVP1 13,6 proc. 10,5 proc. 11,6 proc. 10,7 proc. 10,8 proc. TVP2 12,1 proc. 8,7 proc. 9,9 proc. 10,2 proc. 10,2 proc. Polsat 15,5 proc. 14,3 proc. 14,2 proc. 15,6 proc. 14,7 proc. TV4 2,9 proc. 2,8 proc. 2,9 proc. 2,7 proc. 2,7 proc. TVP Info 1,5 proc. 2,5 proc. 1,7 proc. 1,4 proc. 1,7 proc. Grupa TVN 29,7 proc. 27,4 proc. 30,3 proc. 30,8 proc. 30,7 proc. Grupa TVP 28,1 proc. 23,7 proc. 25,3 proc. 24,1 proc. 24,8 proc. Grupa Polsat 17,7 proc. 18,7 proc. 17,5 proc. 18,4 proc. 17,3 proc.
Sprawdź bieżące informacje z rynku mediów na stronach Biznes INTERIA.PL