Reklama

MOTORICUS (MTR): Incydentalne naruszenie zasady 16a Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect

Zarząd Motoricus S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") informuje o incydentalnym naruszeniu przez Spółkę zasady nr 16a Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect w zakresie terminowego przekazania raportu okresowego za IV kwartał 2011 r. w terminie 45 dni od dnia zakończenia kwartału roku obrotowego, a także przekazania nie później niż na dwa dni przed datą przekazania raportu okresowego informacji o zmianie terminu jego publikacji wyznaczoną w raporcie bieżącym nr 5/2012 z dnia 31 stycznia 2012 r.

Reklama


Powodem opóźnienia przekazania pełnego raportu kwartalnego za IV kwartał 2011 r. - w zakresie skonsolidowanych danych finansowych, które zostaną uzupełnione nie później niż do dnia 17 lutego 2012 r., były przyczyny techniczne o których wpływie na datę publikacji przedmiotowego raportu Zarząd Emitenta powziął informację w dniu 13 lutego 2012 r.


Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt 1) w związku z § 6 ust. 9 oraz § 6 ust. 14.2 pkt 2) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect" w zw. pkt 16a Załącznika nr 1 do Uchwały Nr 795/2008 Zarządu Giełdy z dnia 31 października 2008 r. "Dobre praktyki spółek notowanych na NewConnect", zmienionych Uchwałą Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. w sprawie zmiany dokumentu "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".





Osoby reprezentujące spółkę:
Witold Gazda - Prezes Zarządu
Katarzyna Górska - Członek Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: zasad | praktyka

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »