Zarząd OPEN-NET S.A. ("Emitent", "Spółka") informuje o incydentalnym naruszeniu przez Emitenta zasady nr 16a "Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect" w zakresie terminu przekazania raportu rocznego.
Powodem zaistniałej sytuacji były zmiany w funkcjonowaniu systemu księgowego, powstałe na skutek odejścia w połowie ubiegłego roku Głównego Księgowego Spółki, a następnie konieczności dwukrotnej zmiany biur rachunkowych, które nie spełniały oczekiwań Emitenta. jako Spółki notowanej w Alternatywnym Systemie Obrotu GPW.
W rezultacie tych zmian koniecznym stało się na początku 2013 roku powtórne zaksięgowanie całego 2012 roku przez służby księgowe Spółki, co obok problemów związanych z prawomocnością wyboru w lutym 2013 roku nowej Rady Nadzorczej, wpłynęło na termin wykonania badania sprawozdania finansowego Spółki, a przez to również na termin publikacji raportu rocznego.
Jednocześnie Zarząd Spółki informuje, iż dołoży wszelkich starań, aby zaistniała sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.
Podstawa prawna:
§6 ust. 11 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje Bieżące
i Okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect" oraz § 4 ust. 3 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect" w związku z zasadą 16a "Dobrych Praktyk Spółek Notowanych na NewConnect".
Osoby reprezentujące spółkę:
Janusz Kumala - Prezes Zarządu