Zarząd AKCEPT Finance S.A. ("Spółka”, ”Emitent") informuje o naruszeniu przez Spółkę obowiązków informacyjnych określonych w załączniku Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu „Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na NewConnect” („Załącznik”) polegających na niedotrzymaniu terminu określenia i przekazania stałych dat przekazywania w danym roku obrotowym raportów okresowych, tj. obowiązku wynikającego z postanowień § 6 pkt. 14.1 Załącznika.
Spółka wskazuje, że naruszenie to zostało niezwłocznie usunięte, po wykryciu.
Spółka wskazuje, iż powodem naruszenia powyższego było niedopatrzenie o charakterze incydentalnym.
Zarząd Spółki dołoży wszelkich starań, aby podobne zdarzenia nie miały miejsca w przyszłości.
Podstawa prawna:
Pkt 16a Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawia S.A. z dnia 31 marca 2010 r. "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect"
Osoby reprezentujące spółkę:
Paweł Barański - Prezes Zarządu
Monika Tymińska - Członek Zarządu