Reklama

HURTIMEX (HRT): Informacja o zawarciu nowych umów franczyzowych i otwarciach nowych sklepów - raport 6

Zarząd Hurtimex SA ("Spółka") informuje niniejszym i przekazuje do publicznej wiadomości informacje o nowo podpisanych umowach i nowo otwieranych sklepach franczyzowych:



a. - umowa datowana na dzień 24.11.2014, gdzie jako franczyzodawca, Spółka zawarła z kontrahentem (prowadzącym działalność gospodarczą), jako franczyzobiorcą, umowę na świadczenie usług w zakresie przedstawicielstwa handlowego (umowa franczyzy) w odniesieniu do lokalizacji lokalu-sklepu, znajdującego się w Wągrowcu (województwo wielkopolskie). Spółka (franczyzodawca) powierzyła franczyzobiorcy prowadzenie składowania i sprzedaży dostarczonych przez siebie towarów, w szczególności odzieży dziecięcej marek: TUP-TUP oraz marek z portfolio KFG (Kids Fashion Group).

Reklama

Przygotowanie lokalu, dostosowanie jego wyposażenia, zatowarowanie oraz uruchomienie sprzedaży nastąpi dnia 28 marca 2015 roku.


b. – umowa datowana na dzień 17.12.2014, gdzie jako franczyzodawca, Spółka zawarła z kontrahentem (prowadzącym działalność gospodarczą), jako franczyzobiorcą, umowę na świadczenie usług w zakresie przedstawicielstwa handlowego (umowa franczyzy) w odniesieniu do lokalizacji lokalu-sklepu, znajdującego się w Chełmie (województwo lubelskie). Spółka (franczyzodawca) powierzyła franczyzobiorcy prowadzenie składowania i sprzedaży dostarczonych przez siebie towarów, w szczególności odzieży dziecięcej marek: TUP-TUP oraz marek z portfolio KFG (Kids Fashion Group).

Przygotowanie lokalu, dostosowanie jego wyposażenia, zatowarowanie oraz uruchomienie sprzedaży nastąpiło dnia 19 grudnia 2014 roku.


c. - umowa datowana na dzień 11.02.2015, gdzie jako franczyzodawca, Spółka zawarła z kontrahentem (prowadzącym działalność gospodarczą), jako franczyzobiorcą, umowę na świadczenie usług w zakresie przedstawicielstwa handlowego (umowa franczyzy) w odniesieniu do lokalizacji lokalu-sklepu, znajdującego się w Legionowie (województwo mazowieckie). Spółka (franczyzodawca) powierzyła franczyzobiorcy prowadzenie składowania i sprzedaży dostarczonych przez siebie towarów, w szczególności odzieży dziecięcej marek: TUP-TUP oraz marek z portfolio KFG (Kids Fashion Group).

Przygotowanie lokalu, dostosowanie jego wyposażenia, zatowarowanie oraz uruchomienie sprzedaży nastąpiło dnia 18 lutego 2015 roku.



d. – umowa datowana na dzień 06.03.2015, gdzie jako franczyzodawca, Spółka zawarła z kontrahentem (prowadzącym działalność gospodarczą), jako franczyzobiorcą, umowę na świadczenie usług w zakresie przedstawicielstwa handlowego (umowa franczyzy) w odniesieniu do lokalizacji lokalu-sklepu, znajdującego się w Myszkowie (województwo śląskie). Spółka (franczyzodawca) powierzyła franczyzobiorcy prowadzenie składowania i sprzedaży dostarczonych przez siebie towarów, w szczególności odzieży dziecięcej marek: TUP-TUP oraz marek z portfolio KFG (Kids Fashion Group).

Przygotowanie lokalu, dostosowanie jego wyposażenia, zatowarowanie oraz uruchomienie sprzedaży nastąpi dnia 21 marca 2015 roku.


e. – umowa datowana na dzień 09.03.2015, gdzie jako franczyzodawca, Spólka zawarła z kontrahentem (prowadzącym działalność gospodarczą), jako franczyzobiorcą, umowę na świadczenie usług w zakresie przedstawicielstwa handlowego (umowa franczyzy) w odniesieniu do lokalizacji lokalu-sklepu, znajdującego się w Kołobrzegu (województwo zachodniopomorskie). Spółka (franczyzodawca) powierzyła franczyzobiorcy prowadzenie składowania i sprzedaży dostarczonych przez siebie towarów, w szczególności odzieży dziecięcej marek: TUP-TUP oraz marek z portfolio KFG (Kids Fashion Group).

Przygotowanie lokalu, dostosowanie jego wyposażenia, zatowarowanie oraz uruchomienie sprzedaży nastąpiło dnia 17 marca 2015 roku.



Spółka od wielu sezonów wykazuje aktywność w zakresie pozyskania nowych lokalizacji dla otwarcia i prowadzenia sklepów franczyzowych, podejmując szereg rozmów i negocjacji handlowych z potencjalnymi partnerami. Tym samym Spółka konsekwentnie realizuje długofalową strategię ciągłego powiększania sieci sklepów franczyzowych na terenie całego kraju.


Firma Hurtimex S.A. kontynuuje politykę sprzedaży zapoczątkowaną w 2011 roku, polegającą na zapewnieniu dostaw – szerokiego portfolio marek Kanz oraz marki własnej TUP TUP, do rozwijającej się sieci sklepów franczyzowych, pozycjonując ten kanał dystrybucji wysoko w hierarchii sprzedażowej firmy, jako model biznesowy charakteryzujący się stale rosnącym potencjałem.

Spółka, tak jak miało to miejsce w poprzednich latach, zamierza konsekwentnie rozwijać ten kanał dystrybucji, optymalizując i jednocześnie poszerzając swoją ofertę.






Osoby reprezentujące spółkę:
Jarosław Kopeć - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »