Reklama

MORIZON (MZN): Morizon awansuje o 5 pozycji i przegania kolejnego konkurenta. - raport 7

Zarząd Morizon S.A. przekazuje do publicznej wiadomości informację z komentarzem Spółki o awansie o 5 pozycji Grupy Morizon, w rankingu Megapanel PBI/Gemius za miesiąc luty 2011r.


Grupa Morizon awansowała o 5 pozycji w rankingu Megapanel PBI/Gemius, w kategorii nieruchomości i budownictwo uzyskując łącznie 337.353 realnych użytkowników. W stosunku do poprzedniego okresu Grupa Morizon osiągnęła 31 procentowy wzrost liczby realnych użytkowników. Tym samym Grupa Morizon S.A. ma już więcej użytkowników niż konkurencyjny serwis szybko.pl.

Reklama


Jest to wynik konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju Spółki, której celem jest wprowadzenie Grupy Morizon do pierwszej trójki najpopularniejszych serwisów ogłoszeniowych z branży nieruchomości w Polsce.


Docelowym zamierzeniem Spółki jest znalezienie się wśród trzech największych serwisów ogłoszeniowych w branży.


Pozycja w rankingu Megapanel PBI/Gemius ma istotne znaczenie z punktu podziału budżetów reklamowych obecnych i potencjalnych klientów Spółki, jak również ma istotny wpływ na postrzeganie marki Morizon. Wysoka pozycja w rankingu może mieć znaczący wpływ na przychody Spółki.



Podstawa Prawna:

§3 ust. 1 Załącznik Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".





Osoby reprezentujące spółkę:
Bolesław Drapella - Prezes Zarządu

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »