Reklama

ORGANIC (ORG): Nabycie praw ochronnych od spółki Produkty Klasztorne S.A.

Zarząd Spółki Organic Farma Zdrowia S.A. („Spółka”) informuje, że w dniu 16 listopada 2015 roku zawarł ze spółką Produkty Klasztorne S.A.(”Zbywca”) umowę, której przedmiotem jest zakup od Zbywcy praw ochronnych do znaków towarowych posiadanych przez spółkę Produkty Klasztorne S.A.. Są to w głównej mierze znaki towarowe „Produkt Klasztorny” w różnych wersjach graficznych, znak towarowy piwa „Mnich” oraz znak towarowy „Polska Czerwona Krowa ”.

Reklama


Umowa nie ma znamion istotnej (jej wartość nie przekracza poziomu 20% kapitałów własnych Spółki), niemniej jest ważna dla Spółki, ponieważ przejmowane marki posiadają duży potencjał, są dobrze znane oraz cenione na rynku spożywczych produktów naturalnych i ekologicznych klasy Premium.


Grupa Organic Farma Zdrowia S.A. zamierza prowadzić sprzedaż pod nabytymi markami – produktów tradycyjnych, wyłącznie naturalnych i ekologicznych wytwarzanych rzemieślniczo na bazie starodawnych receptur klasztornych. Docelowo większość produktów pod tymi markami będzie ekologiczna. Dystrybucja tych produktów obejmie Delikatesy Organic Farma Zdrowia oraz wielu innych odbiorców na terenie całego kraju.


Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu ASO



Osoby reprezentujące spółkę:
Sławomir Chłoń - Prezes Zarządu
Przemysław Tomaszewski - Wiceprezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: ze

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »