Reklama

REVITUM (REV): Nowy produkt w ofercie Revitum S.A.

Revitum S.A. wprowadziła do sprzedaży nowy suplementem diety pod własną marką o nazwie "REVIGO". Jest to efekt ukończenia przez Spółkę rozpoczętych w roku 2014 prac nad suplementem diety zapewniającym optymalną dzienną dawkę witamin, minerałów, aminokwasów oraz pierwiastków śladowych. REVIGO to produkt o wysokiej wchłanialności dla organizmu przy jednoczesnym działaniu minimalizującym wpływ opóźnionych alergii pokarmowych typu IgG na organizm. Niedobory ważnych składników organizmu występujące u dużej części populacji, powodują objawy wielonarządowe i mogą być przyczyną wielu przewlekłych chorób i dolegliwości. Nowy suplement poszerza ofertę produktów oferowanych przez Revitum S.A. oraz ma duże znaczenie dla profilaktyki pro-zdrowotnej propagowanej przez Spółkę.

Reklama


Zarząd Revitum S.A. zakłada, iż wskazany wyżej produkt pozytywnie wpłynie na wyniki finansowe w roku 2015, w szczególności przyczyni się do wzrostu przychodów ze sprzedaży oraz zysku netto.


Podstawa prawna:

§ 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".



Osoby reprezentujące spółkę:
Adam Bańkowski - Prezes Zarządu

Dowiedz się więcej na temat: nowym | efekt

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »